Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

niedziela, 30 grudnia 2012

Już kocham Cię tyle lat...

To taki czas, kiedy mus podsumowywać.
Odnalazłam sobie notkę podsumowującą rok poprzedni.
Absolutny brak pokory!
Jakieś bzdury o kopaniu go w dupę i żeby nigdy nie wracał, gdyż ten, nowy, jako iż tak sobie winszuję, ma być lepszy.
Noooo, bezczelne żadania to i bezczelna odpowiedź...
Nie był.
Tyle tytułem podsumowań.
Ale jest kilka rzeczy za które muszę podziękować, gdyż 'dziekuję' trzeba umieć powiedzieć nawet przez łzy.
Jesteśmy razem (to jest chyba najcenniejsze, zwłaszcza w perspektywie kilkunastu ostatnich lat).
Jesteśmy zdrowi
Mamy pracę.
Mamy pasje (każdy swoją, a co, ale też wspólne).
Schudłam.
Młoda nam dorośleje.
Dobro do nas wraca od zupełnie innych ludzi, niż ci, którym je uczyniliśmy.
Mamy naszą magię, naszą muzykę, nasz kieliszek wina i nasz chleb.
Za to jestem wdzięczna 2012.
Dzięki niemu nauczyłam się czekać cierpliwie, nie obnosić się z rozgoryczeniem i mieć nadzieję, mimo wszystko.
Zmądrzałam?
Sie jeszcze zobaczy.
Czego bym chciała od 2013?
Obdaruj mnie zwyczajnie, jeżeli taka będzie Twoja wola:
Ulubioną piosenką z radia, świecącym słońcem z rana, różą z rękawa.

Jutro jest taki szczególny dzień.
Nie dlatego, że zmienia się kalendarz na ścianie, ale dlatego, że dawno, dawno temu dwójka idealistów ruszyła w jednym kierunku.
Dalej idą.
Czasem jest ciężko.
Ale trwają.
Dziękuję za te wszystkie lata...

Was Kochani na ten Nowy Rok zostawiam ze zdaniem Ivy B. Priest:

"Ziemia jest okrągła i miejsce, które wydaje się końcem, może okazać się  początkiem".

Dobroci.
Miłości.
Początku...

I jeszcze muza, bo to ważne.

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Jeżu kolczasty, jaki Frenkie???!!!
      Frankie, oczywiście, wybacz Frankie!

      Usuń
    2. Frankie, Fredi, Edi... Kij z nimi Natu! Oby nam się...! Reszta to Pikuś... o przepraszam Pan Pikuś ;o)

      Usuń
  2. Chyba pierwszy raz miałam dreszcze po przeczytaniu samego tytułu posta :)

    Dla całej trójki zwyczajnie.. WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE! :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie ja! to Gałczyński czy jakoś tak ;o) Oraz Tobie Mel życzę, żeby Ci się wyprostowało wszystko, co sie poplątało oraz miłości, miłości i miłości a na deser zdrowia ;o)

      Usuń
  3. dziękuję i biorę dwa pierwsze... ponieważ ja wolę kontynuację :))
    Niech się spełni nam wszystkim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, ale jakby z tego początku miało wyjść cos dobrego, to też go weź ;o) Oraz niech się spełni...

      Usuń
  4. Przyjemnego szumu w głowie
    Wygodnego miejsca w rowie.
    No i może jeszcze potem,
    spokojnego snu pod płotem.
    Żeby pies z kulawą nogą
    Cię nie oblał idąc droga.
    Dużo czadu i uroku
    w nadchodzącym Nowym Roku 2013!!!
    hmmm a może w skrócie wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Cię Desper oraz zwyczajnie bądź ;o)

      Usuń
    2. Se wydrukuje i się będę chwalił ooo:)

      Usuń
  5. "mamy naszą magię, naszą muzykę, nasz kieliszek wina i nasz chleb":))
    pięknie to napisałaś, brzmi jak definicja miłości!:))
    a tam gdzie jest miłość, tam niczego nie brak:))
    dla całej Waszej Trójeczki - spełnienia i wszystkiego, co dla Was ważne:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alcu nie wiem jaka jest definicja miłości ale mam nadzieję, że jestem blisko. Ostatnie kilkanaście lat spędziliśmy na dwóch różnych kontynentach, doceniamy zatem prostotę chleba i wina i chyba tego teraz najbardziej potrzebujemy oraz świętego spokoju. Tobie niech równiez się darzy i Twoim Bliskim...

      Usuń
  6. Ech... Ty to potrafisz za serce złapać.:)
    Tak sobie myślę,że właśnie tego mi najmocniej potrzeba na 2013. Czuć jak najczęściej bliskość i miłość ukochanych i najbardziej mi drogich. Kiedy to jest wszystkie przeszkody okazują się do pokonania, trudności do przeżycia.
    Dreamu,życzę niewyczerpanej siły płynącej z ciepłych uczuć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że złapałam Cię za coś na odległość Niku? Dobra jestem ;o) Tej miłości i bliskości życzę Ci najbardziej :***

      Usuń
  7. Dreamu, dobroci, miłości i wszystkiego za co mogłabyś podziękować, w tym nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i żeby lista podziękowań była długa ;o))) Buzi Akularu oraz najlepszości i... żebyśmy w końcu pokonały te ostatnie 100 kilometrów ;o)))

      Usuń
  8. Niech Ci się spełni wszystko czego pragniesz D.
    wszystko!!! ściskam Cię mocno

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałam w tym Szczególnym dla Was dniu życzyć, abyście zawsze doceniali, co Was łączy;) Wiele miłości , dobroci, radości na dalsze lata! Bądźcie szczęśliwi! Uściski serdeczne;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie podsumowuje, panta rei , pięknie napisałaś.. cóż.. mnie 2012 rok przyniósł min. taką znajomość jak ta.. i kilka innych.. pokazał, że są ludzie normalni, prawdziwi, szczerzy.. a co za tym idzie dał nadzieje.. ,że są uczucia, więzi.. za to muszę podziękować.. za ludzi, którzy zarażają pasją, sobą.. za ludzi..i za to, oraz za Ciebie, i Wszystkich wypije dzisiaj szampana;-) ps. i do spisania w 2013;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najcudowniejszego z okazji Przedwczoraj dla Obojga Idealistów. Miłości i zrozumienia wzajemnego i siły - przede wszystkim...

    A na Nowy 2013 przytoczę ulubieńca mego, Bałtroczyka: "Wszystkiego LEPSZEGO", Kochana :) Jak zawsze prosto z celtyckiego serca...

    Ściskam mocno, najmocniej :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Za piękne życzenia i mądre słowa -dzięki wielkie.Cóż można życzyć takim Ludziom jak TY...-kontynuacji tych dobrodziejstw [i będzie pięknie].Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ to piękne z tą ziemia okrągłą i początkiem.
    Życzę dobrego Nowego Roku! Na początku i na końcu;)

    OdpowiedzUsuń