Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

poniedziałek, 7 października 2013

Bezczelny spam

Bezczelny spam jest wówczas, gdy ktoś wmawia mi, że rzecz, usługa... coś, co ma on, jest mi niezbędne do życia, za cholerę nie wiedząc kim jestem i co mnie interesuje.
Bezczelnym spamem jest poczta stwierdzająca, że potrzebuję wiagry, odchudzania, kredytu, magnezu, nowego samochodu i innych temu podobnych gadżetów.
Kiedyś pisała o tym FrauBe.
Wiem, co jest dla mnie dobre, a jak przez chwilę zgłupnę i zniewiem (uwielbiam neologizmy), to zapytam lub poproszę.
I tak się też stało, że poprosiłam.
I dostałam.
I zachwyciłam się.
I tu moja notka przestaje być spamem, bo nie twierdzę, że tego potrzebujesz. Nie wmawiam Ci tego, jak dziecko w brzuch.
Ale gdybyś kiedyś potrzebowała/ potrzebował pięknego prezentu, zrobionego na zamówienie, wyjątkowo starannie i z dbałością o Twoje zadowolenie to jest KTOŚ, kto coś takiego dla Ciebie uczyni łapmi swemi zdolnemi.
Popatrz.









Dzięki Nattu.
Zamawiałaś fotki.
Et voila ;o)

P.S.
Młoda pokochała go od pierwszego wejrzenia. Przychlasnęła do niego muffinkę, gdyż jest śliczna.

15 komentarzy:

  1. bardzo zręczne te paluszki są :)))) a kocię idealnie pasuje z ła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już, nieskromnie przyznam, mój panent ;o)))

      Usuń
    2. kolejna zdolna, której zazdroszczę pomysłów :))

      Usuń
  2. o jakie piękne!!!
    Natti jest wspaniała po prostu :****

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaaaaaaaaaaaa...... Się zaczerwieniłam!!!!!!! Dziękuję za taki spam. Oraz polecam się z wielkim pokłonem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Najładniejszy jest kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nati jest MISZCZEM:))))
    Buziole;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ;-) Szacun dla twórcy.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. No przecież to piękne, rewelacyjne, no cudne jest po prostu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha! Ja wiem doskonale o czym piszesz :)))) Jestem szczęśliwą posiadaczką równie pięknego dzieła :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudeńko!!!
    taką mufinkę to bym zjadła....:))

    OdpowiedzUsuń