Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

sobota, 15 marca 2014

A odpowiedź mam...

za oknem!!!
Odpowiedź na moje obawy.
O przemęczenie.
Wyczerpanie.
Schizy i zawroty.
Oraz wiry.
Odpowiedź pier...dzielnęła mi w okno sypialni, w środku nocy.
Siedzę w pracy (Młodzi czytają tekst o Millennium Seed Bank), a wiatr wciska mi do klasy okna meniskiem wklęsłym.
W głowie helikopter.
W zatokach huczy.
Ehhhh.
Za trzy godziny skończę.
A potem już tylko sobota i luuuuz, czego i Wam życzę.

Muza na dzisiaj jest TYLKO JEDNA

12 komentarzy:

  1. u mnie też zawiewa, że ho, ho....
    no to... byle do luuuuuzu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też szaleje wichura, ale słońce też świeci :)
    to odpoczywaj :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypoczywaj, odganiaj złą aurę i byle do wiosny - takiej, co przyjdzie i nie pójdzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wieje tak, że zamknęłam na głucho rozszczelnione okno, bo miało szczery zamiar wpadnięcia do mieszkania. Jutro też tak ma być, a ja, biedny żuczek, do pracy muszę :( :D

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie był grad!
    w sumie to nawet dobrze -ogarnęło mnie błogie nicnierobienie;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyszło z północy, wczoraj szalało nad Sztokholmem :)
    A ja się jakoś tak...cieszę. Ale ja nigdy nie twierdziłam, że jestem normalna :))))
    A. I tak się grzecznie szeptem przypomnę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Huuuuczy w kominku.... Ogień wariuje, iskry się sypią...
    Ale wreszcie pretekst, żeby napalić, nacieszyć się klimatem ;)
    ściskam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To na wiatr też zatoki bolą? Ty mnie nie strasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiatr również na moim mózgu wyciska menisk, ale wypukły. Przed chwilą walnął mnie na łoże. Zmiany pogody odczuwam całą sobą. Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. zdycham od wczoraj...

    t.

    OdpowiedzUsuń
  11. Upssss niezła impreza była jak helikoptery latają :) A muchy na ścianie to w stalowych butach chodzą prawda??
    Wieczorek dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dreamu, odpoczęłaś ? Byłaś w kinie ?

    OdpowiedzUsuń