Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

wtorek, 4 marca 2014

Dialogi spacerowe

Końcówka ferii (miałam trzy dni wolne, yeah!).
Idziemy sobie plażą.
Łapka w łapkę.
Gapimy się w złoty piasek.
Patrzymy jak promienie (jeszcze) zimowego słońca tańczą na mini falkach.
Wacki, podobnie jak my, leniwie przechadzają się po kamyczkach.
W przeciwieństwie do nas, one są produktywne.
Jako te kury grzebią w nich i muszelkach w poszukiwaniu... bursztynów?
My tylko idziemy.
Obok nas kuracjusze, jedni z kijami, inni w biegu, jeszcze inni w szybkim marszu lub na rowerach.
- Nie sządzisz, że powinniśmy uprawiać tu jakiś sport?- zagadnęłam, gdyż zrobiło mi sie głupio na okoliczność wieku większości kuracjuszy.
- Cichooo- odpowiedział Ted- ciesz się, że jesteśmy tu razem.

No tak, w piątek tego nie doceniłam.
Dzisiaj ani razem, ani spacerując.
Kolejny dzień na bolącej d..., chociaż Maria zrobiła wczoraj dużo, żeby tylko bolało.
Idę walczyć, czego i Wam życzę.

16 komentarzy:

  1. walcz, byle nie szalej za mocno....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prac była dla mnie walka dzisiaj. Przetrwałam ;D

      Usuń
  2. Ty kusicielko jedna Ty!!! spacerek po plaży i woda i kamyczki buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)
    mnie też boli, ale robię przeprosty i pomaga, pod warunkiem, że nie siedzę za długo. robiłaś przeprosty??? może w połączeniu z masażami zadziałają błyskawicznie.
    buziaki :D
    acha, a jak szliście po tej plaży, to co mieliście napisane na koszulkach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesoo, Poll, co to sa przeprosty? Oraz pisałam przecież, że teraz jest zakaz napisów na koszulkach, poza tym zima jest. Kurtki mieliśmy i szaliczki, a ja nawet czapkę ;D

      Usuń
    2. no dobra, ale co było napisane na szaliczku ? :))))))))

      Usuń
    3. a odnośnie przeprostów to wysyłam filmik. to, co robi na końcu to przeprosty. jak rozumiem masz problem z lędźwiowym. mnie bardzo pomaga, bo pozwala odgiąć kręgosłup w drugą stronę, a tak w ogóle to gdzie jest adres mailowy do Ciebie, ja się zapytywuję???????
      .http://fitness.wp.pl/fitness/fitness-dla-kazdego/art2,pozbadz-sie-bolu-kregoslupa.html

      Usuń
    4. aaaaaa przeprost w jodze to inaczej pozycja kobry, tylko bardziej ekstremalna, ale poćwiczysz, poćwiczysz i kobrę też zrobisz :))
      https://www.google.pl/search?q=joga+pozycja+kobry&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=1ksWU_bqJ4WF4gTYtoHQBQ&ved=0CDIQsAQ&biw=1366&bih=622

      Usuń
    5. Ja nie jestem szalikowcem, agresywność jeden!

      Usuń
    6. OK już wiem co to, a... tego mi akurat nie wolno, gdyż ja mam teraz chwilowy problem z mięśniem jakimśtam, a kręgosłup mi nie działa, bo mam przeprosty na kolankach i muszę ćwiczyć skośnie, a z tą kobrą to przegięłaś ;DDD

      Usuń
    7. eeee, że tam od razu przegięłam :))) kiedyś to ja przeginałam. pozycja swiecy, odwrócona, czyli leżenie na plecach i stopy za głową, kwiat lotosu itd. teraz kości stare i nie chcą się wyginać :))))
      jak Cię boli mięsień na pośladku, to sama go możesz rozmasować. wystarczy przycisnąć palcem w bolące miejsce, to gdzieś na środku, tzw. punkt spustowy albo leżeć na twardej piłeczce, żeby go rozluźnić. ja tak robię, bo gdybym miała zdać się w ręce fachowca, to bym cały czas leżała pod rękami masażysty. chociaż, to chyba nie byłoby takie głupie :)))))))

      Usuń
  3. piękny dzień :-) warto doceniać on-line :-)
    życzę Ci zdrówka i powrotu do spacerów po plaży :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. K, Ty masz dzisiaj dzień szczególny. Świętuj na żywca ;***

      Usuń
  4. to mówisz, że Wacki grzebią i bursztynu szukają... no, no, co za historia... :))))))
    trzymaj się prosto Dreamu, bo spacerów coraz więcej będzie... czego i Tobie, i sobie życzę...
    zdrowiej ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No grzebio i szukajo... Trzymanie się prosto to obecnie najparszywsze zadanie do wykonania, ale się nie daję.

      Usuń