Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

sobota, 21 października 2017

Zniszczyć Człowieka.

Tylko i aż.

Jesteś średnio atrakcyjną kobietą po 40. Możesz to sobie wyobrazić?
W życiu wyszło Ci niewiele.
No, dziecko Ci wyszło, ale geny takie bardziej po tatusiu. Z tatusiem relacje, mówiąc delikatnie, rozjeżdzają się od lat.
Masz pracę, która Cię przerasta, bo dużo chcesz, ale niewiele możesz. Nie masz wiedzy, doświadczenia, obycia w temacie
W pracy masz kumpla.
Przystojny kurwa, oblatany, z luzem gdzie trzeba, zna temat i... chuj Cię trafia. Bo życie rodzinne mu się układa, dzieciaka ma zdolnego i świata poza żoną nie widzi.
A przecież Ty też jesteś kobietą.
Nikt tak pięknie się nie mści, jak niewykorzystana kobieta.
Fabrykujesz jakieś dowody, coś tam modzisz i kombinujesz i co?
Idziesz skurwiela podpierdolić i jeszcze dwie głupie koleżanki namawiasz, żeby mu ten bezczelny uśmiech z twarzy zetrzeć.
Jesteś jednak taka głupia, że zapominasz sprawdzić, czy kolega był w pracy, w dniu, kiedy podobno popełnił okrutne przestępstwo.
Jesteś taka chujowa, że nawet stuprocentową szansę na pozbycie się konkurencji zjebałaś.

Zabawna jest ta opowiastka, ale tylko do pointy.
To się zdarzyło naprawdę.
To się zdarzyło nam.

Kurtyna.

29 komentarzy:

  1. Karma wraca. W mojej pracy 2 babki bardzo sie staraly pozbyc jednej baby. Najpierw zabrano jej troche godzin potem wiecej w koncu sama odeszla One nie czuja, ze zrobily swinstwo komus przed sama emerytura.Jedna stara sie miec dziecko 6 razy poronila.Druga czeka na wnuki obie corki poronily po 2 razy.Pozbyly sie kogos takze z osobistego zycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesooo, nie życzę jej aż tak źle, ale wiem, że karma ją dopadnie. Może już dopadła? Jest zwyczajnie nieszczęśliwą kobietą.

      Usuń
    2. karma karma a sprawiedliwość musi być do cholery, mam nadzieję, że Ted z tym przystojnym uśmiechem nie odpuści...idiotkom! WSZYSTKIM bez litośći.

      Usuń
    3. A co to jest sprawiedliwość Teatru?

      Usuń
    4. uuuuu i teraz mi zadałas! wyjdzie szydło z wora !
      otóż, że pogarda i foch i czekanie na odpowiedni moment, błąd. !
      tak wiem, ze to nie naprawi sytuacji i że nie powinno się zniżać ...oraz, że idiotki są żałosne i w sumie ich szkoda...

      Usuń
    5. aleee najbardziej spaprane życie osobiste oraz zawodowe nie usprawiedliwia podłości!!! małości i w efekcie zemsty.
      nie namawiam Teda do zemsty. bron boże. niemniej czasami sam fakt, ze sie wie z kim się ma do czynienia....

      Usuń
    6. Co ja Ci mam powiedzieć? Ted nie potrafi się mścić, ale pod ścianą też nie stał.

      Usuń
  2. I jak tu sobie potem w twarz spojrzeć...maseczki cud nie pomogą ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja na szczęście nie muszę znać odpowiedzi 😉

      Usuń
  3. Dreamu opisany przez Ciebie przypadek to skurwysynstwo polaczone z klusownictwem. Noz sie otwiera w kieszeni na takich.. ludzi. Bardzo ciezko mi bylo wystukac ostatnie slowo w poprzednim zdaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa życie Star. Ja jeszcze odparowuję.

      Usuń
  4. No cóż. Świat bardak, a ludzie, a niektóre baby zwłaszcza, bladzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dreamu ... nigdy nie zrozumiem takich ludzi i ... wolę nie rozumieć.
    Strasznie mi przykro, że coś takiego Was spotkało :^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zrozumiem. Niemusimy M. Na szczęście nie musimy.

      Usuń
  6. Nie jestem ani wstrząśnięta, ani zdziwiona... Znam ludzi, z którymi pracuję. Znam ich możliwości i pomysłowość. Doświadczyłam na sobie kurewstwa i skurwysyństwa. W gruncie rzeczy mali ludzie mają małe umysły i w gruncie rzeczy ograniczony repertuar...
    Obrzydlistwo, ale co poradzisz. Istnieją...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem... chociaż minęło już kilka dni. Od tego czasu suczysko patrzy Tedowi w twarz i nie wie, gdzie ma podziać oczy. I co? Wraca do domu i spokojnie zasypia?

      Usuń
  7. Wiesz, może to zabrzmi dziwnie, ale takich właśnie wrogów Wam życzę. Wyłącznie takich i dokładnie takich! Bo jakichś zawsze człowiek ma. I oby wszyscy oni byli debilami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha! Nie pomyślałam o tym w ten sposób, Dziękuję :D

      Usuń
  8. o tak, nic tak nie dotknie kobiety jak facet, który nie chce jej dotknąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś usłyszałam takie zdanie i wtedy bardzo się oburzyłam, niepotrzebnie, jak widać, ponieważ to prawda.

      Usuń
    2. Mało prawda. To święte słowa.

      Usuń
  9. No to można się opalać w blasku jej zajebistości. Ciekawe jak tacy ludzie mogą się przeglądać w lustrze nie plując sobie w gębę . Miałam taki unikatowy egzemplarz suki w pracy - ta to dopiero potrafiła ryć - może ta twoja nauki u "mojej" pobierała ?

    OdpowiedzUsuń
  10. kretynów nie sieją , sami się rodzą i tu przejdę do konsensusu :kretyn z Tobą niema szans

    OdpowiedzUsuń
  11. Zemsta podobno jest niska i niegodna, ale czy ja wiem? Gdyby wszyscy tak uważali, warto byłoby popełniać draństwa, bo przecież każdy skrzywdzony byłby ponad niegodnym mszczeniem się. Moje małe czarne serduszko ma nadzieję, że tejże panience noga się powinie i karma wróci do niej, aż jej pęknie ten sznurek, co jej trzyma uszy na jednym poziomie. To pisałam ja, podła i niska.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sorry ale muszę zaprotestować !! Dotknięta kobieta mści sie bardziej niż ta niedotknięta, zapytajcie Polańskiego ;)
    Dobry wieczorny :)
    Desperado

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawy dylemat - a gdyby chłop miał trudniejszą ekonomicznie i rodzinnie sytuację? piekło lepiej by tego nie zorganizowało. w sam raz na dramat szekspirowski. korzystaj z okazji, pisz i ciesz się, że czaszki w dłoń nikt nie wpycha.

    OdpowiedzUsuń