Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

środa, 21 marca 2018

Pogodzić się ze stratą...

jest ciężko.
Zwłaszcza, jak walczysz jak lew.
Ale druga strona nie walczy.
Patrzysz w oczy i widzisz brak siły.
I odpuszczasz, bo i lekarz odpuszcza i mały pacjent też.
- Musimy go uśpić- przyszła wczoraj po południu wiadomość z gabinetu weta (wszystko wydawało się być dobrze, to była tylko wizyta kontrolna po zabiegu).
Siedziałam w pracy, prowadziłam zajęcia i jedyne, co mogłam, to zapłacić.
Nie przyjadą w piątkę na święta.
Nasza mała myszka buszuje gdzieś w szczurzym raju.

Nie myślałam, że tak mnie to dotknie.
Miękka buła ze mnie.

10 komentarzy:

  1. dreamu... ze mnie też mięczak straszliwy, więc rozumiem Twoją szczurkową żałobę.cmokam.:(

    OdpowiedzUsuń
  2. i ja jestem miękka buła ...przykro mi

    OdpowiedzUsuń
  3. Podaję Ci obie ręce, miękka buło - od stycznia opłakuję jedną Personę, od poniedziałku drugą...
    Całkowicie rozmokła buła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miękka buła to ktoś, kto użala się nad sobą i nic nie robi. Ty zrobiłaś wszystko co mogłaś. Nie nazywaj siebie tak, krzywdzisz sama siebie. Szczurek na pewno był Ci wdzięczny za wszystko, co dla niego zrobiłaś. Zwłaszcza, że rzadko kto okazuje mu serce. Ty byłaś dla niego kimś absolutnie wyjątkowym.

    OdpowiedzUsuń
  5. A tam miękka buła, po prostu masz serce.
    Przykro mi bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Smutne. Kiedy człowiek oswoi zwierzę, obdarza je wielką miłością. A strata jest tak samo bolesna, jakby odchodził ktoś bliski. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tulę na odległość. Wiesz, wolę być miękką bułą niż mieć serce, które nie zna ani bólu ani zwruszeń... eh ale i tak nie nazwałabym tego byciem miękką bułą a byciem wrażliwym i czującym człowiekiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odsuwam te myśli w czasie, wmawiając sobie, że kocury mają dopiero 2 lata, kotka 3, jeszcze szmat życia przed nimi. Ale już wiem, że będzie mi mega ciężko. Na samą myśl jestem miętka buła. Tulę i nic nie mówię. Bo rozumiem..

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo, bardzo mi przykro. Każda taka strata boli...

    OdpowiedzUsuń