Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

czwartek, 21 czerwca 2018

Czasem

Idąc pod górę mierzysz się ze sobą.
Z własną słabością.
Z własnym bólem mięśni.
Z własnym, jakże krótkim oddechem.
Nie patrzysz na boki.
Obok idzie ktoś, kto toczy swoją walkę.
Nie ma to dla Ciebie znaczenia, czy ma dobre buty.
W dupie masz, czy są to sandałki, czy glany.
Nie obchodzi Cię czy zamiast markowego T-shirtu ma bluzeczkę w panterkę.
Co Ci do tego, że zamiast plecaka przez ramię ma przewieszoną torbę.
Twój cel jest na horyzoncie.
Podnosisz głowę i marzysz, żeby nam być.
Zasapany odpowiadasz 'dzień dobry' tym, którzy wracają.
Serce bije Ci w podobnym do innych, przyspieszonym rytmie.

Tak jest w górach.
A wszędzie indziej?
Oceniamy, porównujemy, zazdrościmy.

Czasem każdy powinien pójść w góry.
Dla higieny.
Psychicznej zwłaszcza.


Widok ze Śnieżnika na czeską stronę.

9 komentarzy:

  1. Tak, czasem każdy powinien pójść w góry, ale po pierwsze nie każdy by tam wlazł, a więc nie każdemu by to zrobiło dobrze, po drugie.... Ludzie są różni, więc myślę że i w tym temacie także i mogłoby się okazać, że nawet jeśli już by jednak wleźli to nadal byłoby przecież czego zazdrościć, na przykład, że za długo szli, bo ktoś tam doszedł wcześniej, że nie ma już słońca, a ktoś tam wszedł i było, że ta pani ma lepszy strój do wspinaczki, a ten pan jest umięśnio itp itd.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi Caffu, jeżeli masz czas na porównania i oceny, to znaczy, że wchodzisz na pagórek, a nie na górę.

      Usuń
  2. Mowy nie ma!
    Po moim własnym, ciepłym trupie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że na Twój bunt mogę liczyć Frau. Ja lubię miejsce, gdzie mmeszkasz Ty, a Ty moją wyspę 😉

      Usuń
    2. Ha!
      Frau Wielka Niezawodna, podoba mi się ten samozwańczo nadany przydomek :)

      Usuń
  3. ech cholera dokładnie tak!!! tak mam, kilka razy w roku idę i i mierze się ze sobą, wietrzę łeb, porządkuję siebie, zdobywam i ... jestem szczęśliwa. choć z wiekiem zmęczenie coraz większe ale idę i kocham to, ten ból, pot, krew i łzy )))))))
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. No może i tam nie byłem, ale wspinaczka po górach Skyrim to też nie przelewki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wszedłeś na Gardło Świata to jesteś lepszy 😉

      Usuń
  5. Pozdrawiam wakacyjnie, życzę dużo słońca. Mam sporo zadań, dogadzam Księżniczce.

    OdpowiedzUsuń