Ten blog u偶ywa ciasteczek, bo jego w艂a艣cicielka lubi s艂odycze 馃槈

poniedzia艂ek, 24 wrze艣nia 2018

Jesie艅馃榾

W ci膮gu doby 艣wiat spochmurnia艂, zszarza艂 i zbrzyd艂.
Biegaj膮c po domu nerwowo, z trudem przypomina艂am sobie, co nosi si臋 na stopach, jak pizga z艂em.
Z艂apawszy w niedziel臋 p艂aszcz przed wyj艣ciem, odrzuci艂am go z obrzydzeniem.
Zimno mi, wi臋c sezon na futrzaste kapcie z pomponami uzna艂am za otwarty bez fajerwerk贸w i wina.
Nie lubi臋 jesieni, ale od kilku dni nie potrafi臋 przesta膰 si臋 u艣miecha膰. Jaki艣 czas temu, kiedy wok贸艂 mnie zrobi艂a si臋 dziwna pustka pomy艣la艂am, 偶e musz臋 by膰 jaka艣 wybrakowana, bo ludzie u偶ywaj膮 mnie, jak tubki pasty do z臋b贸w, a gdy ju偶 wycisn膮, wyrzucaj膮. A potem sama sobie wyt艂umaczy艂am, 偶e si臋 myl臋.
I myli艂am si臋.
Wok贸艂 nas zakr臋ci艂 si臋 jaki艣 dziwny wir, kt贸ry sprawi艂, 偶e si臋 u艣miecham.
Nie wiem, czy z wiru co艣 wyniknie, ale pow贸d do u艣miechu sprawi艂, 偶e jesie艅 rysuje si臋 jako艣 mniej szaro.

Dzi臋kuj臋.
Za nadziej臋❤

14 komentarzy:

  1. Co do pogody, jestem zdania, 偶e 艣wiat nareszcie znormalnia艂 :) Co do wiru i nadziei - te偶 chc臋.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ch臋tnie bym si臋 podzieli艂a, ale zupe艂nie nie znam 藕r贸d艂a, nie wiem zatem gdzie si臋ga膰.

      Usu艅
  2. Jak enigmatycznie :) Ale je艣li 贸w wir sprawia, 偶e si臋 u艣miechasz, to niech sobie wiruje :)

    Chc臋 futrzaste kapcie z pomponami! Albo nie, wol臋 jednak powr贸t fajnej pogody. 呕eby by艂o cho膰 15 stopni, s艂o艅ce i bez wiatru. Wiem, wole膰 to sobie mog臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Futrzaste kapcie s膮 z tesco i wcale si臋 nie ciesz臋, 偶e musia艂am je wyci膮gn膮膰 z garderoby, bo zwykle robi臋 to zim膮 馃檨

      Usu艅
  3. Czuj臋 si臋 tak od rozpadu pierwszej grupy teatralnej ...i paru innych ma艂o przyjemnych sytuacji ale coraz mniej si臋 tak czuj臋, bo si臋 przesta艂am angazowa膰 tak bardzo...o rany musz臋 kupi膰 fajne kapcie futrzaste(oczywi艣cie sztuczne )) ca艂y czas w klapkach z go艂ymi girami zapylam po domu i mam te偶 pewnie z tego powodu gila. Ale przygotowana nie jestem do jesieni ubraniowo.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Oczywi艣cie, 偶e sztuczne ale ciep艂e i najlepsze. Poza kapciami musz臋 wykopa膰 jakie艣 swetry i inne takie, bo zi膮b i trzeba si臋 broni膰 przed gilem jednak.

      Usu艅
  4. Daj troch臋 tego co ci臋 tak u艣miecha!

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ja za ni膮 te偶 dzi臋kuj臋 ka偶dego dnia i za ten wir, kt贸ry si臋 rozszerza i poch艂ania coraz to lepszych ludzi. Czuj臋, 偶e jesie艅 b臋dzie w tym roku caaa艂kiem udana :) Buziaki :D

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nie narzekam, mam nareszcie 20C przy ktorych mozna zyc i gdyby dzis nie padalo byloby bardzo fajnie, no ale pada. Ale i tak nie moge narzekac bo siedze w domu:))

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Deszczu nie lubi臋 nawet, jak siedz臋 w domu. Leje na moje kwiaty i nie lubi臋.

      Usu艅
  7. Czepiam si臋 skrawk贸w jesiennej dobrej codzienno艣ci, ciep艂ych skarpet, 艣wiec, grzanego wina - oby jako艣 przetupta膰 do s艂o艅ca, zieleni i porannych herbat na balkonie.

    OdpowiedzUsu艅