Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

poniedziałek, 3 grudnia 2018

Dorosłość

Jedno z naszych dziecków, to NieNasze, wpadło na chwilę do miasta.
Przed wyjazdem pakowało się do późna i zauważyło, że u sąsiadki, starszej pani, pali się światło.
Rano paliła się ta sama lampa.
NaszeNasze dziecko zostało w domu ze zwierzyńcem i pracą licencjacką razy dwa... i tą nieprzerwanie palącą się u sąsiadki lampą.
Kolejny poranek i nie wytrzymała.
Poszła do klatki obok, zadzwoniła pod pierwszy z brzegu numer i wyłuszczyła sprawę.
Pan spokojnie wysłuchał, po czym wpuścił ją i razem poszli ratować panią.
Pani długo nie otwierała, ale w końcu podeszła do drzwi i podziękowała za troskę.
Od kilku dni słabo się czuła, ale już jest dobrze.
Jakiś czas temu Młoda pędziła do pobliskiej kliniki weterynaryjnej po pomoc dla jej jamniczka.

- Mamo- westchnęła mi po wszystkim do słuchawki- uczą nas w szkole takich bzdur, ale nikt nie uczy nas, że w pewnym momencie przestajemy być dziećmi, stajemy się dorośli i powinniśmy być odpowiedzialni, za własną dupę, ale też za innych, którzy może nie mają już siły?
Przecież tę palącą się stale lampę widziałam nie tylko ja.

Kolejny już raz przeszło mi przez myśl, że chyba nieźle wychowaliśmy dziecko.

19 komentarzy:

  1. "Chyba nieźle". Jak się czyta coś takiego, to aż się chce mieć dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wszystko stracone, jeśli są tacy rodzice i takie dzieci :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielki Plus dla Mlodej! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak własnie pomyślałam - że w sumie nic dziwnego -ma Was, trudno, żeby była inna;**

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie mi wszystko uwięzło w gardle...jest nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz absolutne prawo do pekania z dumy :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieźle to mało powiedziane. Ale przydałoby się też nauczyć je odrobiny egoizmu. Niedużo - tak troszkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egoizmu uczy się od dwóch lat, po tym, jak boleśnie przydzwoniła w ścianę😉

      Usuń
  8. nawet całkiem nieźle Wam to wyszło ;) przydałoby oddać Ci na wychowanie kilku egoistów z mojego podwórka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda jest taka, jaka jest nie dlatego, że ją 'wychowywałam', ale dlatego, że od zawsze czuła się szanowana i ten szacunek przekazuje dalej.

      Usuń