Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

poniedziałek, 18 marca 2019

Pozwól?

Ted ma 'gupiom szefowom'.
Biedna kobieta, samotna, niespełniona, czas spędza głównie w pracy.
Standardy pracy pani i Teda jednakowoż się rozmijają.
W niedzielę przed wyjściem do pracy ja do Teda:
- Nie krzycz na nią.
- Durna jest to się wściekam- słyszę w odpowiedzi.
- Ja nie po to, żeby jej bronić, tylko po to, żebyś się nie denerwował. Pozwól jej być sobą, niech rozwija się w wybranym przez siebie kierunku...

Jak czytam, że Ministerstwo Zdrowia ostrzega przed seksem pozamałżeńskim, to myślę, że niektórzy się w tym rozwoju zagalopowali...

Zawsze wydawało mi się, że głupota to taki stan, na który osoba w nim pozostająca nie ma wpływu. Coraz częściej dochodzę do wniosku jednak, że głupota jest świadomym wyborem.
Przeraża mnie ten fakt.

8 komentarzy:

  1. Dreamu, poczekaj. Czy ja dobrze rozumiem? Ministerstwo Zdrowia ostrzega przed seksem pozamalzenskim? A malzenski to oczywiscie tylko taki ze slubem koscielnym, bo slub w urzedzie to niekoniecznie jest slubem prawdziwym? Masturbacji tez ponoc zabraniaja?
    To co robic jak czlowiek jest singlem?
    Chlac do oporu?????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech oni się, kurwa, zajmą leczeniem ludzi, a nie zaglądaniem im do łóżek!

      Usuń
    2. No wiesz, jak sie w ich wlasnych lozkach nic nie dzieje, to cudze ciekawsze.

      Usuń
  2. achachacha Dreamu padłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) ło matko... A jak ktoś ma już ten seks pozamałżeński to co? Ma se szkarłatną literę przykleić na czole ? No bo na cyckach nie wypada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej na cyckach, bo stygmatu nikt nie widzi (poza zainteresowanymi), a grzeszyć można spokojnie dalej :D

      Usuń
  4. Nie jest taka zła, skoro można na nią krzyczeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutne... glupota droga wyboru. Ale ludki chyba szczesliwsze? :):)

    OdpowiedzUsuń