Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

wtorek, 28 maja 2019

Za co ten wpier...

- To pani zrobiła ten bałagan?- wpadły z pytaniem na ustach Potwory w poniedziałek.
- Obawiam się, że po części ja- odpowiedziałam.  Wyglądali, jakby nie uwierzyli.
A potem zaczęło się tłumaczenie.
Głosowaliśmy PRZECIW.
Dlaczego?
Bo nie mamy swojego ZA.
Na pytanie 'czego byś chciał?' nie potrafili odpowiedzieć. My też nie potrafimy.
Ale zapytani czego nie chcą, jadą z listą w podpunktach. Podobnie, jak my.
Dobrze jest kogoś krytykować, gorzej wyjść do ludzi, wymyślić i zrealizować coś z sensem.
Sygnować swoją twarzą.
Wziąć odpowiedzialność.
Odpowiedzialność wzięli beneficjenci 500+, 1000+
I o co oraz do kogo żal?
W niedzielę wieczorem fb zalał się lamentem.
Dreamu nie była popularna, kiedy zacytowała Dwayne'a Johnsona:

'When you focus on you, you grow.
When you focus on shit, shit grows.
Read that again'.*

Ale czy to nie jest prawda?
Zapierniczyliśmy się w akcji.
PIS to, Kaczyński tamto... a my?
Ty?
Ja?

Potwory szybko zrozumiały co się wydarzyło.
Kto jest odpowiedzialny za ten bajzel.
Wymyślmy czego chcemy.
Tolerancji?
Uczciwości?
Szacunku?
Opakujmy to w DZIAŁANIE i MOŻE coś się zmieni.

Za co dostaliśmy baty?
Za brak koncepcji.
Bez koncepcji nawet urlop nie wyjdzie, a co dopiero życie.

Więcej komentarzy politycznych w rzeczonym temacie nie będzie.
Przepraszam i za ten.

____________________________
* Kiedy skupiasz się na sobie, ty rośniesz.
Jak skupiasz się na gównie, ono rośnie.
Przeczytaj to jeszcze raz.

7 komentarzy:

  1. Ty przynajmniej mieszkasz w cywilizowanym regionie, a ja... Wstyd się przyznać do tego zagłębia ciemnogrodu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100 %!
    Po pierwsze bardzo łatwo jest krytykować, po drugie, łatwo jest krytykować siedząc na tyłku, a po trzecie łatwo jest krytykować, siedząc na tyłku i mówiąc "ja ich nie wybierałem"!.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy próbowałam edukować, usłyszałam, że takich jak ja, powinno się na karmę dla lisów przerobić.... miasto w którym mieszkam, stąd zawsze kandydował Macierewicz....i zawsze wygrywał...

    OdpowiedzUsuń