Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

piątek, 13 września 2019

Ostatni

Ostatni to taki kategoryczny przymiotnik.
Mierzymy się z nim już jakiś czas.
Dzisiaj było ostatnie spokojne śniadanie.
Wczoraj ostatni wyluzowany obiad z MatkąZ.
Wszystko przygotowane do wyjazdu.

Nie będzie innego komentarza do naszych planów niż ten poniżej.

Otóż dawno temu w Spatifie Pan Jan Himilsbach, pobrawszy uprzednio 'płyny ustrojowe zewnętrzne w dawce too much' zakrzyknął: 'Inteligencja! Wypierdalać!'
Obecny w lokalu Pan Gustaw Holoubek na takie dictum wstał, pozbierał swoje rzeczy i rzekł: 'Nie wiem, jak państwo, ale ja wypierdalam'.
W nawiązaniu do słów Pana Gustawa... wypierdalamy.

Dziękuję ❤

18 komentarzy:

  1. Zabrzmialo ostatecznie wiec gdziekolwiek wypierdalacie to ja trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jakoś podejrzewałam... Ale w sieci zostajesz? Dasz znać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Port docelowy? Oraz kciuki trzymam mocno pochuchane i zaciśnięte.

    OdpowiedzUsuń
  4. ech spełniasz moje marzenia Dreamu ))))) ciesze się jakgupia )))) trzymam kciuki oraz nie wiem gdzie i jak i co?? ale się ciesze i czekam an info : valyo@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. wiedziałam :) .... trzymam kciuki!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawie wydaje mi się, że wiem, o co chodzi, więc trzymię kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dreamu gdziekolwiek jesteś - niechaj Moc będzie z Tobą/z Wami 😀

    OdpowiedzUsuń