Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

niedziela, 29 września 2019

Zdrowo

Jestem.
Bez telefonu przez większość dnia.
Odcięta od bitewki na kiełbaski wyborcze.
Bez telewizji.
Bez czasu na refleksję.
Patrząca tylko do przodu.
Oddycham pełną piersią chociaż nie powinnam.
Głowa oczyszcza się sama.
Ciało oczyszcza się samo.
Jest dziwnie.
Ciężko czasem.
Nabieram dystansu i...
Ku mojemu zaskoczeniu, siły.

Trzymajcie kciuki, bo lekko nie jest.
A to dopiero początek.

P.S.
Za oknem napierdala wiatrem.
U Was też?

11 komentarzy:

  1. U mnie też.

    Co nie powinnaś, czemu nie powinnaś? Oddychaj na zdrowie.

    No chyba, że się byczysz na Śląsku albo w Krakowie - wtedy zdecydowanie ogranicz oddychanie. Sie zrymowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam.
    za oknem napierdala deszczem...nie poszłam w pole, jest obrzydliwie nagle listopadowo...poćwiczę w domu. zdycham, trzymajcie sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też - nie dość, że wiatrem to jeszcze zacinającym i zimnym deszczem, koszmar jesienny ale mam nadzieję bardzo przejściowy.
    Trzymam mocno 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. coś dupnego stało się u Ciebie a ja nie jestem w temacie . Nic to , ale dystans i oczyszczanie siebie to wielkie wyzwanie które można uzyskać - ja juz do tego doszłam .Przytulam z Podlasia słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś u mnie za oknem tylko niewielki wiatr, jest za to głównie deszcz.
    Jesiennie.
    Telefon i komputer są na wyciągnięcie ręki. Nadal

    OdpowiedzUsuń
  6. Slowem przebywacie w jakims osrodku izolacji od cywilizowanego swiata i BARDZO dobrze, to jest wrecz konieczne zeby czlowiek nie oszalal.
    U mnie ciagle pieknie i cieplo ostatnia noc pierwszy raz spalismy bez klimatyzacji, ale juz wiem, ze to nie koniec lata, bo zwykle w pazdzierniku daje jeszcze popalic.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wiem - wstąpiliście do Wojsk Obrony Terytorialnej!

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie dzisiaj pięknie, wczoraj padało. I jest do przodu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha, u nas wiatrem, wczoraj deszczem.
    A od mediów móc się tak odciąć, to jakaś utopia!!!:-)

    OdpowiedzUsuń