Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

piątek, 27 marca 2020

Tydzień drugi

Od dwóch tygodni pracuję online.
Idzie świetnie.
Śmigamy zadania gramatyczne, listeningi i speakingi.
Wprowadzamy nowy materiał.
Robimy wszystko tak, jakby dzieciaki tu były.
Dlaczego?
Bo od czasu, jak ogarnęliśmy jeden komunikator WSZYSCY się na nim komunikujemy.
Bazę zadań mam na nośnikach.
Słownictwo trenujemy w programie, w nim też możemy pisać kartkówki.
Oni mogą się do mnie odezwać ZAWSZE.
Jak tylko mam czas NATYCHMIAST odpowiadam.
Sieć połączeń budowaliśmy latami.
Z niektórymi, już byłymi, nadal mamy kontakt w ten sposób.
Kluczem jest ZAUFANIE I SZACUNEK.

Gdybym teraz musiała budować wszystko od podstaw, nie dałabym rady.
Z 'zachwytem' patrzę na to, co się dzieje w edukacji.
Nikt nie pomyślał nawet o próbie testowania e-learningu.
Dzisiaj minister ciśnie dyrektora, dyrektor nauczyciela, nauczyciel ucznia, uczeń jęczy matce, mamuśka rusza na nauczyciela i nikt, NIKT nie wie, co z tym burdelem zrobić.

Nawalił system.
Krótkowzroczność tych na górze.
Zagarnianie kasy dla siebie.
Brak inwestycji.

Wirus weryfikuje.
Wszystko i wszystkich.

Dbajcie o siebie❤

6 komentarzy:

  1. Oj tak wirus weryfikuje wszystko co na drodze.

    OdpowiedzUsuń
  2. weryfikuje moich znajomych, durne nauczycielki, sfrustrowanych rodziców...
    wiesz po raz pierwszy w życiu, w zeszłym roku, byłam zadowolona z nauczycieli,pedagogów,podczas strajku. ale też nie ze wszystkich.
    Zawsze był to zawód sfrustrowanych idiotów jednak, no dupek powie baczność nieroby! brać samochody i zapierdalać objazdówką po chałupach z misją))))) i będą zapierdalać...nie mam słów.
    I się jeszcze dziwią, że szacunku nie mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😪 Trzeba się szanować. Pier... misję. Nie masz obowiązku mieć samochodu. To nie jest długopis. Komputer, samochód? Co jeszcze swój dom masz udostępnić milusińskim?

      Usuń
  3. Ja wiem co zrobić. Pierdolić to. I do poniedziałku podejmę decyzję, czy młody zasiądzie przed kompem na egzaminie. Jestem coraz bliżej powiedzenia NIE. Nie dlatego, że sobie nie poradzi, bo poradzi sobie lepiej niż informatyk z chmurą w gmailu, czy pani na hangoucie. Po prostu rośnie we mnie bunt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buntuj się. Jeżeli ma być e-learning, to WSZYSCY muszą mieć równe szanse.

      Usuń