Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

wtorek, 28 lipca 2020

Czarne chmury

Zdjęcie zostało zrobione wczoraj, ale doskonale obrazuje to, co politycy szykują polskim Kobietom.

(fotka zamieszczona u mnie na insta)

Cóż panie i panowie obecnie u steru (żeby nie powiedzieć u koryta) również żyją w tym kraju. Mają dzieci, może wnuki, głupotą jest pozbywać się narzędzia, które je chroni. Tak, jak napisałam u Basi, mam nadzieję, że kiedyś będą musieli spojrzeć w twarz pobitej córki lub wnuczki i usłyszą kilka gorzkich słów.
Mnie, jako matce pękłoby serce, gdyby ktoś, kto w założeniu ma moją córkę chronić, w majestacie prawa zrobił jej krzywdę.
Może państwo politycy (małe litery w pełni zamierzone) lubią jazdę na krawędzi.
Z całego serca im życzę zatem...

(zdjęcie pobrane z oficjalnej strony Jonathana Carrolla)

Piszę te słowa w pełni świadoma, że za chwilę i tego nie będzie mi wolno robić.

I jestem przerażona.

12 komentarzy:

  1. Czasem sobie myślę, że w Polsce już gorzej być nie może i zawsze mnie ta moja naiwność powala na kolana...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaak, jak już wydaje mi się, że jesteśmy na dnie, ktoś puka w podłogę od spodu.

      Usuń
  2. Dreamu, przerażenie i wstyd. Na cały świat. Ale najgorsze jest to, że ten walec jedzie uparcie do przodu, nic go nie powstrzyma.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy dotąd nie miałam takiego poczucia beznadziei ;(
    gnoje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powiem, co mnie trafia, strzela i opada, kiedy docierają do mnie kolejne rewelacje. Skąd się to bierze? Bezmyślność? Tępota? Wyrachowanie? Strach o swoją pozycję? Nienawiść do ludzi (kobiet)? Skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia. Boję się pytać tych, co temu wszystkiemu przyklaskują.

      Usuń
  5. Jednego jestem pewien - żaden z tych, pożal się boże, polityków nie zadał sobie trudu, by tę deklarację przeczytać. Studiowałem już bardzo uważnie i nie znalazłem w niej NICZEGO, do czego można by się przyczepić, nawet będąc najzagorzalszym konserwatystą i ultrakatolikiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie powód do przyczepienia się😁

      Usuń
  6. czyli co? posumujmy:
    wolno gwałcić dzieci księżom pedofilom, bo od pierwszego obrazu Sekielskich nic w zasadzie nie zrobiono? wolno z Tradycją na ustach bić i poniżać, oraz gwałcić. Bo to jest katolicka rola kobiety, istoty podległej, uległej i uzależnionej od pana i władcy.Niepracującej oczywiście.
    Każdej idiotce, która głosowała na pis, bo nie musi pracować dzięki rozdawnictwu, życzę, żeby dostawała regularny pier....
    podobnie jak córkom i wnuczkom posłów wiadomych do piątego pokolenia. amen.



    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja im życzę, żeby zabrano im wszystkie pięćsetplusy i żeby zobaczyły, jak jest fajnie jak do bałaganu nikt im nie dopłaci, tak jak nikt nie pomagał ich rodzicom.

      Usuń