Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

czwartek, 13 sierpnia 2020

Milczę gdyż jestem w szoku

 Powrót do domu, który jest coraz mniej moim domem, okazał się dziwny.  Mój kraj, mój dom spływa krwią słabych! Mój kraj, niepomny swojej historii, wyklucza!

To nie skończy się dobrze. 

Przeczytałam gdzieś, że Ci Ludzie, którzy dają się okładać i kopać od zawsze zmagali się z wykluczeniem, negatywną oceną, aktami agresji. Oni to znają. Żyją w tym stanie i w związku z tym...,wbrew pozorom, wcale nie są słabi. Jeszcze podniosą głowy, a wtedy my, logicznie myślący, musimy stać razem z nimi. Już ktoś nas skutecznie podzielił. Murem. Na więcej podziałów zgody być nie może. 

I tak kołując w kierunku słabych, nasze Dziecko posłało łysego karka na SOR. Bo gnojek myślał, że znalazł najsłabsze ogniwo wśród siedzących nad jeziorem młodych ludzi. Bo dziewczyna w okularach z burzą loków przecież odda telefon, kasę i kluczyki od samochodu.

Spotkali się potem. Na SORze. Ona też oberwała, ale to on nie użyje już w pełni kciuka, a lekarzowi powiedział, że rzucił się na niego jakiś facet. Głupio się przyznać, że załatwiła go dziewczyna.

Tak, że ten... słabi też potrafią się wkurwić. Zadać cios. 

I wiecie co?

Jeżeli jeszcze macie wpływ, nie wychowujcie swoich dzieci na 'miękkie buły'. Ja jestem z naszego dumna. 

Tak, trzeba być dumnym z tych, którzy walczą o swoje, mimo, że ich pozycja jest z góry przegrana.

Palnę sobie tęczę, póki jeszcze mogę🌈.

Howgh!!!


11 komentarzy:

  1. A zdradzisz sposób internetowej lebiedze, jak można sobie taką tęczę walnąć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę teksty na telefonie, wchodzę w emotikony i wybieram😉

      Usuń
    2. No to poślady zbite - ja nigdy nie nauczę się pisać na telefonie. I szczerze mówiąc nawet nie chcę.

      Usuń
  2. Tym stojącym najwyżej, co powinni mieć w głowach zawsze poukładane, bo nie decydują wyłącznie prywatnie ani tylko za siebie, poprzewracało się w głowie i każdej innej części ciała. I ten stan udziela teraz teraz, którzy od dawna w głowie mieli nie po kolei. To wszystko mnie przeraża i smuci. Z Polski coraz bardziej robi się jeden wielki psychiatryk.

    Oraz racja. Słabi mogą się wkurzyć. Bo też mają swoje granice, chociaż nie widać ich na co dzień. Dumny jestem bardzo z Latorośli Twej :) Przekaż proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę, dziękuję. Tak Piter, mamy tu niezły burdel, cytując klasyka.

      Usuń
  3. Też jestem bardzo dumna z Twojego Dziecka!

    Tak, dziś jest ten czas, kiedy trzeba stanowczo opowiedzieć się po konkretnej stronie. To nie pora na neutralność, na dyplomację. I bynajmniej nie pora na symetryzm, który próbuje wmawiać, że to tamci, oni, ci inni, tęczowi, są agresywni, prowokują i sami szukają guza. Było dobrze, kiedy siedzieli cicho i udawali, że ich nie ma. Było dobrze, tylko komu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ma być tym przy korycie, jak widać po ostatnich wydarzeniach, resztę można spacyfikować, skopać, zgnoić...

      Usuń
  4. Ach jestem dumna jakniewiemco i proszę ją ode mnie uściskaj koniecznie.ależ od dawna wiem, już jako nastolatka, że w kraju tutejszym należy czasami lać w mordę, bo inaczej ten gupi naród nie rozumie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściskam, dziękuję. A naród? Naród nie rozumie nawet, jak dostaje w mordę😓

      Usuń
  5. Też jestem dumna z Twojego Dziecka. Ciekawe tylko czy łysy wyciągnie z tego jakieś wnioski. Czym szerszy kark tym węższe horyzonty i cieńszy strumień myśli. Pamiętam to jeszcze z młodości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, co jest zabawne? Dzirwczyna pobiła faceta i wszyscy jej klaszczą. A przecież to wybryk, bo go poważnie uszkodziła. Z jednej strony mnie to przeraziło, że była do tego zdolna, a z drugiej- nie dała sobie zrobić krzywdy. I dlatego ta duma.

      Usuń