Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

środa, 25 listopada 2020

Taaaak

 Wszystko u nas ok❤

Nie odzywam się bo:

- A możeby tak odświeżyć mieszkanie?- rzucił Ted zaraz potem, jak uporaliśmy się z likwidacją biura i przeprowadzeniem go do mieszkania.

A ja, GUPIA, nieświadoma, naiwna, powiedziałam TAK.

Siedzę sobie zatem w kącie salonu, jest to jedyne pomieszczenie w domu, gdzie nie grasuje ON, i staram się nie oszaleć, pracując online.

Miała być puszka farby i wałek, a okazało się, że w pobliskiej Mrówce już go znają 😂

Szpachle, grunty i inne fajne rzeczy poszły w ruch i, jak nie zwariuję, zobaczę nasze gniazdko w nowej szacie- całe w bieli. Na to miałam wpływ. O biel walczyłam od jakiegoś czasu. Teraz jestem bliska szaleństwa, ale potem będzie już tylko pięknie.

Na ścianę do salonu zamówiłam już grafiki. Młoda jest zajęta, jak cholera, ale ja poczekam, bo to mają być JEJ grafiki.


Dzisiaj sobie poświętuję wewnętrznie, bo na zewnątrz szaleje huragan Ted. Spotkamy się w następnej notce, jak skończy mu się energia... albo farba😂

10 komentarzy:

  1. Albo ściany :). Dobrze wiedzieć, że macie się dobrze. Wychodź z kącika najrzadziej jak się da. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam generalnie tkwię całymi dniami i aż mi głupio, że nie mogę pomóc😉

      Usuń
  2. U nas zwykle bywa odwrotnie - to Koleżanka Małżonka jest spyritus movens wszelkich remontów. Wymyśla zmiany, po czym obarcza mnie zadaniem i przez dzień jest spokój, po czym zaczyna się burczenie, dlaczego to tak długo trwa. Ano trwa, bo to trzeba zrobić PORZĄDNIE albo wcale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj mama zapytała dlaczego to tak długo trwa. Odpowiedziałam, że się nie wtrącam. On nie odwala fuszerki, więc ja go wspieram, a na końcu pomogę posprzątać😉 A tak serio, co ją to obchodzi, to my mamy bałagan, a nie ona.

      Usuń
  3. Dzisiaj poświętuję wewnętrznie -
    to zdanie dla mnie. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnimi czasy przekonuję się do białego, a długo byłam przeciw. Po trochę z przekory, bo na jednej z fejsowych grup warczą na wszystko, co nie jest w bieli i szarościach. Ale muszę przyznać, że fajnie mieć biało, bo można en razy zmieniać wystrój dodatkami :) Na pewno będzie pięknie.

    Pokażesz później te grafiki? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech Dreamu się w ogóle nie odzywam... W tym temacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Tobie myślę szczególnie ciepło oraz wzrasta mi podziw😂

      Usuń