Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

niedziela, 18 kwietnia 2021

Opowieść o jednym rogalu


Polskę obiegła informacja o kobiecie, która wezwała na ratunek animal patrol, gdyż na drzewie od dwóch dni czaił się... lagun.

„Laguny w swojej naturze są podstępne, przebiegłe i konsekwentne. Potrafią czaić się całymi tygodniami, żeby swoją ofiarę dopaść wtedy, kiedy ze zmęczenia przestaje być czujna” - czytała Krystyna Czubówna. 

Jak wszyscy wiemy rzeczony lagun okazał się być croissantem z lidla albo innej biedry i czaił się zupełnie niechcący, gdyż (swoją drogą w jakim celu?) ktoś biedaka zainstalował na drzewie, zapewne bez jego woli. 

I tak historia o lagunie obiegła najpierw media polskie, potem światowe, a na koniec sytuację skomentował w swoich social mediach mistrz dreszczu i emocji Stephen King. 

Przypomniał mi się mem bardzo à propos. I z tym komentarzem chciałabym Was zostawić😂😂😂


Fota z grafiki google- nie znam autora mema, ale uwielbiam jego przekaz 😂😂😂


11 komentarzy:

  1. A to sie rogalowi trafilo zostac gwiazda na miedzynarodowej arenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mem bardzo ale to bardzo !!!w moim klimacie lemowskim.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przynajmniej się trochę pośmiali. Z nas, ale zawsze. Swoją drogą ciekawa jestem, na którym to było osiedlu. Obstawiam kilka obszarów w Nowej Hucie, w których wyrzuca się jedzenie za okno. A przynajmniej robili tak kilka lat temu, kiedy wyprowadzałam Stefana, a jego opiekun prosił, żeby nie pozwalać mu wyżerać resztek leżących pod blokami. Jakby można było nie pozwalać czegoś robić obcemu dogowi niemieckiemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mieszkałam kiedyś na takiej dzielni, gdzie przechodząc pod blokiem z Młodą musiałam uważać na woreczki herbaciane i obierki od jabłek, które naród radośnie wyrzucał😂 Dzisiaj zbieram pety z parapetu, bo pod 11 wprowadziła się jakaś patola.

      Usuń
  4. Gdzieś mi kiedyś mignęła ta informacja, opatrzona zdjęciem. Byłam zdziwiona, że to chodzi o rogala bo myślałam, że to rudy kot :). Wiadomo, że Polska to kraina mlekiem i miodem płynąca, teraz jeszcze z francuskimi wypiekami na drzewach. Nawet w Paryżu tego nie mają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdzie tego nie mają! Polska to stan umysłu😂

      Usuń
  5. Ja od kilku dni nie słyszę o niczym innym, jak o tym lagunie... Nawiązania do niego też wszędzie widzę :D I chyba coś przegapiłem, bo W OGÓLE nie kumam, o co kaman? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mem bardzo na czasie... Nie wiadomo czy się śmiać, czy płakać. Po Wiedźmina było dzwonić... adekwatnie do sytuacji.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To była niezła historia, śmiałam się z niej długo :D

    OdpowiedzUsuń