Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

wtorek, 18 maja 2021

Wiecie co?

 Nic z tego nie będzie. Zanim usiądę do laptopa i zamknę bloga oraz roześlę klucze i zacznę ponownie pisać minie pół roku. A ja nie chcę, żeby minęło pół roku😀

Otóż, dziękuję wszystkim za zaufanie i adresy mailowe, oraz za to, że się ujawniliście. Fajnie tak poznać Was z imienia😀

Chyba jeszcze pobujamy się przy otwartych drzwiach. 

A zatem mam dla Was zagadkę.

Co wywinęliśmy?

Nie sprawdzajcie na IG, tam jeszcze również nie ma oznaczeń, chociaż fotki są może bardziej sugestywne😎






Jak widzimy na załączonym obrazku, nie są to klimaty sielskie-nadmorskie.

To co? Jakieś sugestie?

Oraz... (zawsze chciałam to zrobić) tych,  którzy kiedyś byli moimi znajomymi w realu, a dzisiaj mają mnie szczerze w dupie, ale przyłażą tu, żeby poczytać, że mi chooyowo proszę uprzejmie, żeby sobie darowali. Zgadywanki również. 
Masz mnie w dupie, to co cię to obchodzi gdzie jestem i co robię? Nie pozdrawiam. 

13 komentarzy:

  1. Chyba się nie przeprowadziliście do Rotterdamu tak szybciutko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Amsterdam?
    I pozdrawiam oraz trzymajcie się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Też obstawiam Amsterdam.
    Narozrabianie kojarzy się z czymś złym a Wy mi na łobuzów nie wyglądacie :). Niezmiernie ciekawam co tam się u Was zadziało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdziekolwiek jesteście, niech Wam będzie dobrze;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybudowaliście apartamentowiec za blisko plaży. Zgadłem?

    OdpowiedzUsuń
  6. o jejku jejku czyżbyscie dali nogę wreszcie, czyżby Wam sie udało? to o czym marzę ja? nooo kochana szacun

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gołym okiem widać, że to nie kraj tutejszy... Europa jednak :-))))

      Usuń
  7. Nic nie rozumiem! Mimo to POZDRAWIAM.
    JASKÓŁKA-KRAJANKA opublikowała post. WAŻNY BARDZO (sic!)...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alw, potrzebuję linku do jej bloga, nigdzie nie mogę go znaleźć🙏

      Usuń
  8. https://blogkrajanki.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z imienia, a niektórzy też z nazwiska ;) Póki co, blog otwarty, ale mimo to trzymam kciuki za zamknięcie, kiedyś tam. To daje naprawdę masę swobody. Zawsze możesz wywalić za drzwi, jeśli okaże się, że wlazł Ci przez próg ktoś nieprzyjazny.

    Ci, co zerkają nieżyczliwie na otwarty, będą robić to dalej. Nie mają nic innego do roboty. A fotki intrygują, jak i reszta notki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak wszyscy obstawiają Holandię to ja obstawiam Frankfurt nad menem🤔

    OdpowiedzUsuń