Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

niedziela, 16 stycznia 2022

Klik i z zapalenia zatok…

 zrobił się covid.

Ponieważ mnie zatoki trzymają od czwartku, bliżej przyglądaliśmy się Tedowi. Wszystko było ok do wczorajszego wieczora. Dreszcze i gorączka dopadły go zupełnie nagle. 

Dzisiaj rano, po wczorajszym, wieczornym odprawieniu czarów w postaci medycyny konwencjonalnej i niekonwencjonalnych herbatek, było lepiej, ale jak mu ze wzruszenia, po skręceniu szafki z ikei skoczyła temperatura do 38,8, wsiedliśmy w samochód i pojechaliśmy zrobić testy. Taaak. 

W ciągu godziny oddzwoniła pani z informacją (jakbyśmy tego nie wiedzieli😂), że oboje jesteśmy pozytywni. No i mamy bana na wychodzenie z domu przez 10 dni. Ja krócej, bo zaczęłam wcześniej. Konsultacja z lekarzem lub farmaceutą ustaliła tok leczenia, poinformowaliśmy szefów i tylko psów żal. Wyprowadzamy je w maskach, nie możemy się z nimi bawić i mamy się trzymać od nich z daleka. Dzwonił do nas miły pan z Centrum Covidowego z Brukseli i wiemy co nas czeka w ciągu najbliższych dziesięciu dni.

Czujemy się nieźle. Lekko osłabieni. Mamy węch i smak oraz klasyczne objawy przeziębienia i zapalenia zatok. Dostaliśmy zalecenia, co pomaga w nabieraniu sił, od młodej farmakolożki i grzecznie się ich trzymamy. 

Na wszelki wypadek nie sprawdzam co na temat naszego stanu mówi medycyna chińska😀

Trzymajcie kciuki.

Bądźcie zdrowi❤️

10 komentarzy:

  1. no to witaj w klubie, u mnie zaczęło się też od zapalenia zatok...i te zatoki trzymały mnie dobre 3 tygodnie bez węchu i smaku, jak wiesz. Bądźcie ostrożni, dbajcie o siebie, bo sama wiesz jakie to kurewstwo jest niebezpieczne i osłabiające. Do dziś czyli ponad miesiąc nie mogę dojść do siebie...Czy to już omikron??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak, bo nie straciliśmy węchu i smaku, co mnie cieszy jakniewiemco😏

      Usuń
  2. A co z zakupami? Dziesięć dni na konserwach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć jeszcze w domu konserwy😂 Nikogo to nie obchodzi. Masz nie roznosić wirusa. Kropka

      Usuń
  3. ojej, trzymam mocno kciuki za łagodny przebieg! Kurujcie się kochani;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W porównaniu do Młodej u nas jest nieźle. Kurujemy się grzecznie😘

      Usuń
  4. Ja pierdykam, trochę współczuję. Wiem, że można mieć większe problemy ale dziesięć dni bez wychodzenia z domu w chwili obecnej brzmi dla mnie jak wyrok. Kurujcie się zatem, omikron ma to do siebie, że szybko znika...Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie masz siły na nic, to nie ma potrzeby wychodzić z domu, uwierz mi😂

      Usuń
  5. Trzymajcie sie! Dziesięc dni razem, bez obowiazkow tez moze byc fajne😉Byle by samopoczucie o.k!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 dni razem to super sprawa, jak nie czujesz się jak wyżuta i wypluta😀

      Usuń