Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

niedziela, 27 listopada 2022

O tym, że należy weryfikować wiedzę…


 … przekazaną nawet przez najulubieńszego nauczyciela.

Mawiał on ‚idź z idącymi, biegnij z biegnącymi ale nigdy nie siadaj z tymi, którzy siedzą’.

Zapytany ‚dlaczego?’ odpowiadał, że jak się zatrzymujesz to ucieka ci świat, przestajesz się rozwijać. Teraz zap… odpoczniesz później.

Otóż gówno prawda panie Jacku. A co będzie, jeśli ‚później’ nie nadejdzie? A co, jeśli w tym szaleńczym biegu dostanę zawału, udaru albo innej cholery? A co, jeżeli w biegu umkną mi najważniejsze chwile z życia moich bliskich, podczas których byłam im potrzebna?

Trzeba umieć usiąść z siedzącymi, dać wyścigowi szczurów przegalopować obok i ruszyć w swoim tempie, w swoją stronę. 

Nie ma mnie tu za bardzo, trochę dlatego, że nie zamierzam się wkurwiać bloggerem, który ma mnie w dupie, a trochę dlatego, że siedzę z siedzącymi. To bardzo przyjemne uczucie móc zająć się swoją dupą, nie oglądając się na innych.

Milczę też dlatego, że nie zamierzam uszczęśliwiać nikogo moją ścieżką. Ona jest moja, może Ty takiej nie potrzebujesz. 

Z pozycji siedzącego z siedzącymi świat wygląda inaczej. Jest mniej drażniący. Powietrze, mimo, że to dziwne, lepiej wypełnia płuca. Sen jest spokojniejszy. I cierpliwości jest więcej. Muzyka brzmi soczyściej i bardziej cieszy. Jest czas na spacer, na czytanie, na pasję. 

Siedzę zatem i uśmiecham się do siebie. Jeszcze nie słyszałam ‚last christmas’. Pewnie dlatego, że tu, do siedzących dociera mniej bodźców. 

Tak jest dobrze. 

Czego i Wam życzę🙏

P.S. 

Oraz kto powiedział, że jak siedzę, to się nie rozwijam?


P.S.2

Teatru, nie karm troli, nie mogę u Ciebie, to napiszę tu. Wymienienie kogoś z imienia, to jego uznanie. Ignoruj głupotę, niech się sama dławi swoją zajebistością.


7 komentarzy:

  1. A siedź tak sobie Kochana jak najdłużej, najważniejsze że Ci wygodnie. Na siedzenie też może kiedyś zabraknąć czasu. Cieplutko pozdrawiam leżąc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś poleżę, chwilowo cieszę się tym, że zrozumiałam potrzebę siadu na d… Pozdrawiam zatem w pozycji siedzącej😉

      Usuń
  2. przepraszam cię ale musiałam anonimy zablokować, bo mi jeden dokuczał wyjątkowo... POSTARAM się :-)
    i ja zwolniłam bardzo ,bardzo i się zajmuję głównie sobą ostatnio. a i tak zajęć w pip.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepraszaj, rozumiem. Wiesz, ja siedzę po pracy, bo w pracy taki bardziej kurcgalop😂

      Usuń
  3. Ależ siedź sobie, siedź. Ale od czasu do czasu usiądź też przy klawiaturze i naskrob coś, bo nie wyobrażam sobie blogosfery bez Ciebie. Jesteś chyba ostatnią aktywną blogowo osobą z naszej dawnej "rodziny". Bez Ciebie nie byłoby to samo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo miłe, co piszesz Nit. Prawda, że mam zdecydowanie mniej czasu na pisanie i zwykle piszę na telefonie. Niestety blogger blokuje mnie tak, że jestem anonimem nawet u siebie, stąd moje zniechęcenie. Ale nie, nie przestanę pisać, bo to zwyczajnie lubię😀

      Usuń