Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

poniedziałek, 10 marca 2014

Pomilczmy


pomilczmy razem
przy winie
przy świecy ciepłej
pomilczmy
w mecz Twój wpatrzeni
pomilczmy
w książkę moją

Ty swoją dłonią
otoczysz moją
zziębniętą ogrzejesz

w milczeniu naszym
po cichu
do głosu dojdzie

szczęście

Popełniony 09 marca 2008 roku (na starym blogu) z dedykacją dla Chłopaków, Facetów, Mężczyzn.
Panowie, w dniu Waszego Święta, po pierwsze pamiętam, po drugie najlepszości wszelakiej, po trzecie spełninia jednego życzenia z listy 'ehhh'.
Oraz muza z okazji.

P.S.
Desper, teraz możesz odnaleźć się w dedykacji. 

24 komentarze:

  1. Dreamu, czytam jak o sobie :-)
    dziś jest ich śiwęto? a ja obchodzę we wrześniu :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Ty obchodzisz Dzień Chłopca, ma dzisiaj jest Dzień Mężczyzny ;D

      Usuń
    2. fo pa zatem ;-) na szczęście mężczyzna nie ma focha na ten temat :-)

      Usuń
    3. Bo On mądry jest i mu wszystko jedno ;D

      Usuń
  2. w dodatku poetka... :) coraz więcej talentów objawiasz :) Buziaki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umówmy się eM, poetką była Wisława Szymborska ;*

      Usuń
  3. )) podpisuję się pod Twoja poezją ))))

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie popełniłaś owa poezję, pięknie :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. przeczytałam "w MIECZ Twój wpatrzeni..." i się zastanawiam co poeta miał na myśli... ja rozumiem, że pokrewieństwo po męskiej linii to się "po mieczu" nazywa... no albo może Ted miecze kolekcjonuje, wolno mu przecież... albo chciałaś patrzeć na Jego.... no, ten, miecz, co to w innych stronach wackiem jest zwany ... (ale ta wersja najmniej do mnie przemówiła, w końcu to Dreamu :)))))) .... aż w końcu, po trzecim przeczytaniu - yes, yes, yes (że tak klasykiem polecę..) doczytałam - zrozumiałam... nie żyje spostrzegawczość
    oraz się do tych życzeń przyłączam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojć aż zaniemówiłem z wrażenia, dzięki za pamięć i za życzenia. Się odnajdę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz rozumiesz, co pisałam wczoraj, aj hołp ;D

      Usuń
    2. No wiem wiem, tak tylko wczoraj podroczyć się chciałem, przecież nie wierzysz chyba że chciałem cokolwiek psuć no wiesz no :)

      Usuń
    3. Oszszszywiście nie brałam poważnie Twojego upominania się o spełnienie marzeń w dniu kobiet ;D bo życzenia były dla nich ;DDD

      Usuń
  7. Mógłbym pomilczeć, do czasu..... aż mi będzie chciała moje wino wypić, tak jakbym ja jej chciał świeczkę zabrać

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnymi słowami uczciłaś Święto Mężczyzn. Ja złożyłam tradycyjnie..."wszystkiego najlepszego....". Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiersz bardzo ładny i prawdziwy :)

    OdpowiedzUsuń