Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

sobota, 7 marca 2020

Jak dobrze...

Że jest weekend, bo ten tydzień był jakiś ciężki, chociaż jakby mnie ktoś zapytał, to nie wiem dlaczego.

Że Ted od kilku lat nie pływa, bo te aresztowane statki, to jego firma, a Diamond Princess (ten pierwszy objęty kwarantanną), to jego statek matka.

Że jest kawa, bo energię mam dzisiaj ujemną, pewnie dlatego, że za oknem siąpi coś na kształt deszczu jesiennego.

Że jak się obrobię z obowiązkami kurzodomowymi, usiądę i okopię się z robótką, bo chusta Młodej jest prawie na ukończeniu, a przyszła właścicielka już przebiera nóżkami z ekscytacji.

Że nie oglądam TV, bo moi znajomi wczoraj zakończyli wieczór na mega wqoorwie, a ja byłam pięknie nieświadoma i słuchałam muzy.



Czyli, jest dobrze, jak się tak człowiek uważniej przyjrzy😉

4 komentarze:

  1. Bo wszystko zależy od spojrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko zalezy od punktu widzenia. ja miałam koszmarny łikend plus chujowy ranek dziś.
    ale ze Teda nie ma na tych statkach to sie cieszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi. Przytulam, na resztę dnia i dobry tydzień❤

      Usuń