Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

poniedziałek, 9 grudnia 2019

Ludzie mówią

Mądrze i głupio mówią.
Z troską jedni, z bezczelnym grymasem na twarzy inni.
Odbieram te bodźce oszołomiona.
Bo Olga T. dostała Nobla kiedy byliśmy za granicą. Pośród 15 nacji. Duma nas rozpierała, a ja wiedziałam, że Księgi Jakubowe leżą jeszcze w sypialni, przy łóżku.
A z drugiej strony mentalne disco polo zalewa ten kraj.
Do polityki już nawet nie nawiązuję, gdyż od nazwiska niejakiego Banasia odmienianego na wszystkie możliwe sposoby zakręciło mi się w głowie, podobnie jak od Black Fridaya.
MatkaZ zamówiła sobie robota kuchennego na już, chociaż pod choinkę, bo tamten 'umar'.
Popędziliśmy zatem do sklepu. Nabyliśmy. Zawieźliśmy, żeby świąteczne wypieki mogły się odbyć i...
- Nie wyrzucaj mi starego- rzuciła MatkaZ.
- Mamo, masz małą kuchnię, po co Ci w niej śmieci?- zapytał zaskoczony Ted.
- On się jeszcze trochę nadaje.
- Do czego?- jęknął Ted.
- Do bicia piany...

Nie słuchać ludzi...
Zaraz zacznę żałować, że wróciliśmy.
To absurd jakiś jest.


14 komentarzy:

  1. I można się przebodźcować od tych bodźców :/

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja rozumiem MatkeZ! Bo nie ma dwoch twoich samych robotow, bo jeden robi dobrze to, a drugi tamto :)
    Tez tak mam :)))
    A do polityki lepiej sie nie zblizac, bo sie moze do butow przykleic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie rozumiem, bo po co było to larum, że 'umar', jak trochę nie 'umar'? 😊

      Usuń
  3. Robot bije piane, ludzie bija piane slowem piany jest pod dostatkiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o to mi chodziło❤ Dzięki.
      Czuję, że w niej tonę... trochę 😉

      Usuń
  4. jaki ładny płent i zwrot akcji jakie podwójne dno w opowieści z biciem piany.
    Mentalnie to jest DURNY< OGRANICZONY< narodek smrodek. Żałuj natychmiast i wyjeżdżaj, korzystaj z możliwości.
    Narodek smrodek nie czyta, a co dopiero Tokarczuk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że KTOŚ złapie tę klamrę 😁 Dzięki❤
      Nobla nie dostanę, ale się staram nie równać do disco polo😉

      Usuń
  5. Kochana, wyobraź sobie co czuję, gdy ktoś, z kim kiedyś byłam blisko udostępnia na fb( szybko skasował, ale jednak), ze to wstyd dla Polski, ze Tokarczuk dostałą Nobla, bo jej dziadkowie byli w UPA i mordowali Polaków;(((
    Coraz gorzej się dzieje;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś odpowiedzialna za cudze poglądy na szczęście. Tak, jak Olga Tokarczuk nie jest odpowiedzialna za to kim byli jej dziadkowie. Jak człowiek tego nie rozumie, dobrze, że nie jest blisko😉

      Usuń
  6. Zawsze można przerobić na ostrzałkę do noży, albo małą, modelarską tokarkę. Nie wyrzucaj, zwłaszcza teraz, gdy bicie piany stało się sposobem na życie - i robienie kariery.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamusia już emerytowana, a my tacy bardziej niezainteresowani🤣

      Usuń
  7. Do bicia piany nie trzeba robota, co widac slychac i czuc ;-)

    Dzien dobry

    OdpowiedzUsuń