Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

środa, 24 listopada 2021

Miałam inny tekst napisać

 Zabawny. Zrelaksowany.

Ale się nie da.

Wiecie że kurator oświaty z Krakowa odradza (ODRADZA) zabieranie dzieciaków na ‚Dziady’ grane w teatrze Słowackiego ponieważ spektakl ów, zawiera treści, które nie wpisują się w cele systemu oświaty określone w art. pkt 1-3’.

Does it ring a bell?

Do sejmu wpłynął wniosek w sprawie rejestracji ciąż. (Boshh ja mam Dziecko w tym ciemogrodzie)

Does it ring a bell?*

Co za tym idzie zaraz pewnie ograniczony zostanie dostęp do środków antykoncepcyjnych.

Does it ring a bell?

Gomułka to mało, zmierzamy, jako kraj, w kierunku cywilizacji Kima I.S., Józefa S. czy Fidela C.

Ten kraj nie chroni swoich obywateli przed pandemią, bo niezaszczepieni klakierzy, wspierający rząd, poczują się urażeni (URAŻENI k…, a że umierają to już ch… Umierają nieurażeni, przekonani o tym, że są ważni).

Does it ring a bell?

A naród napierdala się o to, kto kogo ogranicza w wolności, zaszczepieni niezaszczepionych czy wręcz odwrotnie. O ceny gazu i benzyny. O to kto głupszy Tusk bez prawa jazdy czy idiota czujący zagrożenie bo politykowi opozycji ‚nóż się w kieszeni otwiera’.

Obudźmy się z tego chocholego tańca zanim nie ‚rozdziobią nas kruki, wrony’.


P.S.

Młoda ma covid. Przechodzi go źle bo ma astmę. Tu też bym się chętnie wypowiedziała, bo w pewnym wieku dostajesz pulsoksymetr i wydzwaniają do Ciebie kilka razy na dobę, ale, jak jesteś młody, to zdychaj.

Co się kurwa porobiło w naszym kraju z logicznym myśleniem?

Przepraszam, jednak mi się wyrwała…


*przypomina Ci to coś

8 komentarzy:

  1. Ale jak poczytasz blogi pań/panów wspierający PiS, to nic nie dzwoni. I to jest puenta. Naród tego chce. Można zapytać, jaki naród, skoro my tu sobie gawędzimy miło i wszyscy się zgadzają, że to nie tylko głupie, ale straszne. Otóż wyborcy PiS i oportuniści istnieją, i słaba pociecha, że kilku takich autorów blogów umarło w ostatnim roku. Od syfu, który zrobiono w matczyźnie powrót do demokracji odbędzie się drogą krętą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matczyzna mi się podoba. od tej pory będę używała )) dla mnie nie ma matczyzny już. jest fundamentalny gnój.

      Usuń
    2. Monika, nie poczytam. Za bardzo szanuję swoje zdrowie. Niech klaszczą nadprezesowi i jego partii, obudzą się kiedyś bez teleranka. Oni też, jak my wszyscy.

      Usuń
  2. Dramu, wiesz staram się już nie uczestniczyć, nie odwiedzać, nie czytać nawet...wiem wszystko, mam matkę pisdzielca katola. z każdą chwilą, z każdym dniem jest kolejna katastrofa. nie nadążam ... zaraz pójdę na kolejne długie zwolnienie, żeby się odciąć, nie zarazić w szkole, etcetra. zmieniam myślenie, zmieniam podejście, już mam ten zjebany grajdół w dupie totalnie. a niech się rozpadnie. a niech się zagryzą, niech się rozpierdoli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, do wszystko trafia do mnie rykoszetem. Nie szukam sama tych newsów. Moje dziecko rozkręca firmę w tym kraju. Ma tyle planów, nadziei. A ja nie chcę jej pytać ‚po co się szarpiesz w tym chorym kraju’. Jeszcze nie chcę. Ale jak będzie trzeba to wpadnę, rozpierdolę drzwi z glana i ją zabiorę, jak małe dziecko.

      Usuń
  3. Zawsze kiedy widzę peany pochwalne na cześć partii... tj. rządu, próbuję się "pocieszać", że to ci opłaceni trolle. Być może w części tak jest, ale niestety nie wszyscy. Są prawdziwi ludzie, wypowiadający się pod własnymi nazwiskami, którzy są przeszczęśliwi, że żyjemy w kloace. Dla nich to wanna pełna pachnącej wody z pianką.

    OdpowiedzUsuń