Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

niedziela, 11 kwietnia 2021

Król wyspy

Ted jest po operacji ręki.

NFZ bawił się z nim w kotka i myszkę więc się wkur... i załatwił sprawę prywatnie. Ręka Ci kur... może odpaść, bo to drobiazg w stosunku do tego, że jest covid. Dodam tylko, że prawa.

Od piątku ma ją w opatrunku oraz zalecenie, żeby ćwiczyć palce, których opatrunek nie obejmuje. Palce szybko się męczą, musi zatem ćwiczyć krótko i często. Wykorzystuje do tego sytuacje, w których nic innego nie robi. Stoi na światłach na przykład. Unosi prawą (rzucającą się bardzo w oczy, bo w białym opatrunku) dłoń i pracuje palcami. Szkoda, że nie możecie zobaczyć min innych kierowców😂

Ted: ja, król wyspy, pozdrawiam was moi poddani.

Poddani: poje..ło gościa😂😂😂

9 komentarzy:

  1. Ojej, no to trochę przekichane :( Mam nadzieję, że Ted szybko wróci z tą ręką do formy... Niech na siebie uważa, Ty i Kitka zresztą też :) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młoda wpadła i wypadła, jak to Młoda, a Ted walczy. Wizyta kontrolna, również za hajs własny, za tydzień.

      Usuń
  2. Znaczy covid jest bardziej oplacalny po obu stronach tak dla doktorow i szpitali jak i pacjentow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, nam się bardzo opłacało wyrzucić kasę na coś, na co i tak płacimy, tylko jest utajnione😂

      Usuń
  3. Niedawno przeczytałam, że dożyliśmy czasów, kiedy to lekarz nas nie przyjmnie ponieważ jesteśmy chorzy...Krótko acz treściwie. Skoro Ted może prowadzić to nie jest tak źle, będzie żył :). A to ćwiczenie palców odbieram jako sygnał - może i mam opatrunek ale jestem gotowy przywalić każdemu kto zasłuży :))). Np. wymusi pierwszeństwo albo coś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ubiegłym roku podczas pierwszego lockdownu miałam zapalenie ucha, musiałam pojawić się w przychodni bo pani doktor chciała ucho obejrzeć. Przy wejściu złapał mnie cerber z termometrem
      -Proszę pani ja mam najprawdopodobniej zapalenie ucha, chyba mogę mieć gorączkę?- mówię do cerbera.
      - Jak ma pani gorączkę, to pani nie wejdzie- cerber mi na to😂
      Z przywaleniem jest kłopot. Jak przywali, zepsuje pracę pana doktora, ale nikomu nie mów😂😂😂

      Usuń
    2. Dreamu miej litosc, Z GORACZKA chcialas DO DOKTORA???? w jakim Ty swiecie zyjesz? :))))

      Usuń
    3. Pacz ja gupia, naiwna😂 Wszystko przez te złe nawyki wyniesione z domu. Mamusia mówiła, że jak boli, albo jest gorączka czeba do doktora. Ekhhhh te ciemne kobiety... 🤣

      Usuń
  4. NFZ tak jak pozostałe służby w państwie tutejszym wiadomo w jakim stanie są. pieniądze i wszelkie inne idą na kościółek i kolesiostwo a naród niech zdycha !!! oraz lekarze się boją przyjmować pacjentów, bo to wiadomo co antyszczepionkowcy, antymaseczkowcy i inne ucisnione rozumowo wykwity wymyslą, poza tymi bzdurami.

    OdpowiedzUsuń