Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

czwartek, 15 kwietnia 2021

O myciu rąk

Nie doceniamy tego, że mamy dwie sprawne ręce.

Mamy, gdyż obie ręce nam się po prostu należą.

Niekiedy los na chwilę wyłącza nam rękę z użytku i wtedy:

- Jak już będę mógł, będę się szorował chyba godzinę.

- No przecież możesz się wykąpać- Ted na opatrunek zakłada lateksową rękawiczkę.

- O tak, mogę umyć wszystko, z wyjątkiem tego, co w rękawiczce. Wiesz, jakie to paskudne uczucie?  Niby jestem wykąpany, ale ręka brudna...

Patrzę sobie jak męczy się Ted i zaczynam doceniać, że mam dwie sprawne ręce. 

Ted czeka. Z nadzieją, że w poniedziałek umyje, co ja mówię, wyszoruje obie.

Oraz nadal ćwiczy, pozdrawiając poddanych😂

11 komentarzy:

  1. to ja sie dopiero dziś dowiaduje, że Ted po operacji?! bardzo mu współczuję, ja wiecznie z jakimś fizycznym defektem. oraz musi panować dzielnie :-) aktualnie, wbrew nawalance na lekarzy, jestem zachwycona,że zwolnienie telefonicznie na życzenie. nie krytykuję, za żadne skarby świata nie chciałabym teraz być lekarzem i pielęgniarką...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to wiadomo co ci antyszczepionkowcy i antymaseczkowcy poje...ni wymyślą?? strach się bać.

      Usuń
    2. Nie mam nic przeciwko lekarzom, pomogli, na ile mogli, ale reszta to NFZ i czekanie... Dlatego zrobiliśmy to prywatnie, bo za dwa lata nie byłoby co zbierać.

      Usuń
    3. otóż to : polski system zdrowia - światowy hicior !!!

      Usuń
    4. Hiciorów mamy więcej, polskie prawo, polska władza wykonawcza, generalnie Polska to hicior- mój Dziadek walczący w dwóch wojnach światowych przewraca się w grobie🙈

      Usuń
  2. To ja tak mam po potyczkach z zatokami albo katarem. O jak ja wtedy doceniam możliwość wzięcia normalnego oddechu, czucia zapachów i smaków. Nie powiem, na co dzień w miarę to doceniam, ale czasem myślę, że jednak nie dość.
    Trzymam kciuki za jak najszybszy powrót do sprawności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rozumiem zatoki, podziwiam jak walczy Ted i trochę bawi mnie, jak się fajnie wkurza😂

      Usuń
  3. Biedny Ted :( Naprawdę mi go żal.

    Oraz nieoficjalny przedstawiciel Celtów na dworze brytyjskim, nadaję Tedowi tytuł księcia Edynburga, Bałtyku i Okolic ;) Teraz może poddanych pozdrawiać tak bardziej "oficjalnie" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Księcia Edynburga właśnie pochowali, jest zatem wakat- dzięki😂

      Usuń