Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

niedziela, 2 maja 2021

Uwaga, attention, achtung albo jakoś tak

 Narozrabiałam. 

W sumie narozrabialiśmy.

I w związku z tym przymykam drzwi bloga. 

Ta informacja powisi tu chwilkę. Ktokolwiek zechce zostać ze mną za zamkniętymi drzwiami, zapraszam. 

Piszcie na maila i zostawcie swój adres. Za tydzień, w niedzielę roześlę klucze do drzwi. 

Tych, którzy czytają nie komentując również zapraszam, wiem, że jesteście. Pamiętam, że kiedyś obiecałam, że nie zamknę się dla Was na cztery spusty. Teraz jest czas, żeby się ujawnić.

Pozdrawiam Was pięknie, a o reszcie opowiem już na moich warunkach.

Ahoj😎

25 komentarzy:

  1. Yyyy
    Ślepa Gienia pyta, gdzie ten mail?

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam ale nie komentuję, proszę o kluczyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamykam bloga z pewnych względów, Anonim nie może pozostać anonimowy i na tym polega ta zabawa.

      Usuń
  3. To chyba jest dobra myśl. Może i ja powinnam. Chcem kluczyk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ode mnie maila, Dreamu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam .
    Mam nadzieję, że mnie jeszcze pamiętasz. Nie wiem za bardzo co jest grane,ale nie chciałbym zostać wyrzucony tak całkiem za burtę.
    Nasz blogowa przyjaciółka Jaskółka/Krajanka od wczoraj jest w hospicjum Białymstoku.
    to adres mojego bloga https://wiescizgromu.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mogłabym Cię nie pamiętać Alw? Jestem teraz w takim wirze, że adres bloga poproszę na maila, żeby nie zginął🙏

      Usuń
  6. Napisałem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zglaszam sie wiec, grzecznie. Czytuje, nie komentuje. I chcialabym nadal. ;) Czy moglabym poprosic kluczyk? Pisze blog, ale facjaty pokazuje wylacznie dzieci, bo one ladne, a ja nie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, poczta bezposrednio z linku mi sie nie otwiera. Czy moglabym poprosci o maila?

      Usuń
  8. Czytam,nie komentuje.Chętnie będę dalej czytała.Nie znalazłam Twojego maila
    Ela D.

    OdpowiedzUsuń
  9. o,już znalazłem i napisałam
    Ela D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam, od tego bloga zaczynam przegląd ważnych stron :) Chciałabym dalej, poproszę o kluczyk. Agnieszka Z.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysłałam maila z prośbą o klucz

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też napisałam maila z prośbą o kluczyk. Pozdrawiam Wiesława L Stale

    OdpowiedzUsuń