Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

sobota, 9 marca 2019

Gdzieś między Dniem Kobiet, a Mężczyzn

W radio, którego słucham w biurze usłyszałam, jak reporter podpytywał panie przed Dniem Kobiet, jaki byłby ich prezent idealny.
Co te kobity wygadywały!
- Coś eleganckiego, biżuteria, albo bielizna.
- Niech mnie zaskoczy.
- Coś ekstremalnego, skok na bungie, albo nurkowanie z rekinami.
😁
Kiedyś zadowalały się goździkami i rajstopami, a dzisiaj?
Facet, bez urodzin i rocznic, bez sensu (przepraszam, jeżeli któraś z pań czuje się dotknięta) ma z portfela wytrzepać kasę na marcową wyprawę na Karaiby, bo jego lejdi (tak, napisałam lejdi) chce popływać z rekinami
😁

A ona?

Czy zafunduje mu jazdę Ferrari na torze wyścigowym?
Bilety na finał Ligi Mistrzów?
Skok ze spadochronem?
Może on też lubi ekstremalnie i z zaskoczenia?

- Masz jakieś życzenia z okazji Dnia Kobiet?- zapytał Ted.
- A bardzo się upierasz?
- Trochę tak- upierał się już mniej.
- To kup mi tulipany w lidlu, a jak będziesz miał wolny dzień poświętujemy razem, dobrze?

I tak, dzisiaj zrobimy sobie Ceasar Salad i wypijemy butelkę dobrego silvanera z Rheinhessen (romantycznie po niemiecku 😉). Jeżeli o nas chodzi nie musi być ekstremalnie, ekskluzywnie i inne eks... Nudni jesteśmy zwyczajnie.
Jutro jest Dzień Mężczyzny. Tak samo ważny, jak ten nasz, tyle, że nie wszystkie panie są uprzejme o tym pamiętać.


Wszystkiego najpiękniejszego Panowie.
Dobrze, że Was mamy.

10 komentarzy:

  1. i ja zapomniałam jak co roku :-(
    wstyd mi trochę.
    chyba mnie te prundy wytrąciły.

    OdpowiedzUsuń
  2. jako, że nie mam własnego, to .... wszystkim życzenia złożyłam, w końcu od czego mamy fejsika :)))))))
    i uwielbiam tulipany, bardziej od pływania z rekinami, więc sama sobie zakupiłam w biedrze trzy bukiety (poza tymi, które dostałam od przyjaciół na imieniny...) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja przyznam, że z każdym rokiem jestem coraz większą materialistką i nie miałabym kompletnie nic przeciwko byciu obsypywaną prezentami ;) Tyle lat miałam na to wylane, a teraz - a i owszem, przytuliłabym jakiś upominek. I w ogóle się nie wstydzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mnie smiesza te prezenty od mezow:)) bo niby chlop ma oddac kase co do grosza na wspolne konto, to z czego on ma kupic ten prezent? Ukrasc ze wspolnego konta? Zarobic pod latarnia?
    Glupota ludzka przekroczyla juz wszelkie granice:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie przeważnie mają swoje własne konta i własne źródła dochodów:) mnie śmieszy kiedy dorośli ludzie muszą się rozliczać z każdego grosza,:)To jest dopiero chore;)

      Usuń
    2. Aniu, chore jest jedno i drugie, ale najbardziej chore jest oczekiwanie prezentu z okazji dnia wyznaczonego przez kogos kto nie mial co robic i ustalil, ze tego dnia obchodzimy cos tam, cos tam... naprawde nie mozna z tego wyrosnac z wiekiem?

      Usuń
  5. "Tak samo ważny, jak ten nasz" - też tak czuję. A co do życzeń tych kobiet... myślę, że to bardziej żartobliwe odpowiedzi niż serio.

    OdpowiedzUsuń
  6. wystarczą tulipany:D
    Dziwnie się czuje jak dostaję życzenia od kobiet -cóż świat staje na głowie;D
    O dzisiejszym Święcie też pamiętam, ale że przyjeżdża dopiero jutro to zrobimy sobie wspólne świętowanie;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto ma, ten ma, rzekłabym filozoficznie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, choć nie wiedziałem nawet, że jest coś takiego, jak Dzień Mężczyzny.

    OdpowiedzUsuń