Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

środa, 20 września 2023

Dobytek nie pozdrawia

 Nie będę się unosić. 

Nie będę przypominać, że ten kretyn (nazwiska nie wymienię, bo taką mam zasadę, że nie promuję u siebie przypadków beznadziejnych) bez kobiety byłby plamą spermy na gaciach ojca. Szkoda mi czasu na jałowe dyskusje. 

Wczoraj po meczu polskich siatkarek Ted włączył wiadomości. Wiadomości, a nie opowieści z zielonego lasu. Popatrzyliśmy, posłuchaliśmy, Ted westchnął i powiedział:

- Boshh, jak dobrze, że my stamtąd wyjechaliśmy, tego się nie da słuchać na trzeźwo.

Znowu wstyd się przyznać, że jestem Polką. Cała Europa patrzy na nas z obrzydzeniem, za handlowanie wizami. 

Żenada.

I wiecie co? Zawsze mówiłam, że jak wyjadę z Polski nie będę wybierała władzy ludziom, którzy tam zostali. 

ZMIENIŁAM ZDANIE!

Mam tam Dziecko, Starszaki i dom!

Nawet gdyby mój głos, jak to przewidują spece, poszedł do niszczarki, stanę pod polską szkołą w Antwerpii i będę stała. Z innymi. Żeby mnie zobaczyli. Żeby zobaczyli, że już wystarczy. 

Bo kurwa wystarczy! 


A miałam napisać, jak pięknie jesień przejmuje panowanie nad lasem.

4 komentarze:

  1. KURWA WYSTARCZY Dreamu !!!
    Teatru

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę, przyłączcie się, nie zostawiajcie nas samych w łapach tego psychopaty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się tego boję. I tego, że Was, "zagranicznych", w ogóle wymiotą, utrudnią głosowanie, zawieszą system, sprawią, że poznikają karty... cokolwiek. Poprzednim razem tylu ludzi głosowało, choćby w Berlinie były takie kosmiczne kolejki, finalnie różnica głosów między Dudą a Trzaskowskim była rzekomo tak niewielka, a jednak szampana otworzyli praktycznie zaraz po zakończeniu głosowania. Ale jakie inne wyjście? Poddać się? Nie ma mowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co? Mnie też czasami wstyd przez to co się dzieje w naszym kraju i żal serce ściska bo co wybory to jest gorzej. I teraz jeszcze ta wizja, że podzielimy losy Białorusi. Przykładów średniowiecznych rządów nie trzeba jak widać szukać w krajach trzeciego świata, szkoda tylko że można znaleźć akurat w naszym kraju.

    OdpowiedzUsuń