Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

niedziela, 17 maja 2020

Zadyma i antidotum

Od wczoraj zadyma wśród fanów Trójki.
Już nie jestem, ale pan Wojciech Man nie raz budził mnie tekstem "dla dorosłych i dla dzieci zaczynamy program trzeci" za co szczerze go wtedy nienawidziłam.
Dużo fajnych rzeczy się wydarzyło podczas słuchania, bo dziwnym trafem Trójkę było słychać w górach.
I Republika się zadziała i Pink Floyd.
Oraz głos, którego brakuje mi chyba najbardziej, Piotra Kaczkowskiego czarujacy emocją.

Jako antidotum na ten cały syf poszliśmy w cholerę  naturę.
Po przejściu 22 kilometrów zrobiło nam się lepiej.
Znacznie lepiej.
Przynajmniej do kolejnego wkurwa.





Nie przeszkadzało nam nawet to, że było
płasko.

14 komentarzy:

  1. 22??!! .... a ja, goopia kobieta, cieszyłam się ostatnio z sześciu przeszedniętych.... :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Try, nie wiem czy nasze popier... godne jest naśladowania😂
      Dla nas normalny spacer, na szybko, to 5km. Na jazdę ekstremalną możemy sobie pozwolić tylko w weekendy. To taki trening przed wakacjami (ciągle mamy nadzieję, że w górach).

      Usuń
  2. Przejście 22 kilometrów to już czuć w nogach. Widać wkurw nie chciał być gorszy - i też przeszedł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dreamu 22 kilosy to jest dla mnie aktualnie ilość nie do przejścia...5 ok, 10 ok na rowerze.
    Też mam nadzieję, ze w góry latem się uda wyjechać.ja bym chciała w Bieszczady koniecznie. Co do Trójki to Niedzwidz dla mnie ZAWSZE był i Kaczkowski właśnie...i Szydłowska, to koniec muzy bo poziom to już od jakiegoś czasu padł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba dla mnie też nie była. Od niedzieli czuję się, jak po zderzeniu z czołgiem😉

      Usuń
  4. Też nie wierzę w koniec Trójki. Taki koniec. Przez wielki kawał życia to był mój wierny towarzysz poranków, dni a nawet nocy. Żal mi i radia, i naszego kraju...

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami najlepiej odciąć się od tych wszystkich sydiastych infoemacji. Zostawić telefon i wyjść do pięknego świata. Wczoraj zrobiłam podobnie i zrobiło mi się lepiej 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że to zawsze działa. Jutro też coś zmalujemy. Już obmyślamy trasę😉

      Usuń
  6. 6 to ja wydreptam w pracy. Co prawda nie wydreptuję od 2 miesięcy. Ale tak, na wkur.w najlepszy ruch, bądź trening. Zrobiłam dwa i zastanawiałam się nad trzecim, ale opamiętałam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 to ja robię jak idę odetchnąć świeżym powietrzem na plaży😉
      Nie przeginaj z treningami bo zaraz przestaniesz widzieć efekty, a zostanie tylko zmęczenie. A w ogóle to podziw👍

      Usuń
    2. Nie przeginam. Jak mi się nie chce to nie robię. Ale mi się chce najczęściej.Sama się podziwiam. Ja, leniwiec i mistrzyni uników i odwlekania. Oraz dziękuję <3

      Usuń