Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Dawnomitak

 Dawno mi tak wszystko nie opadło, jak kilka godzin temu.

Kolejne puzzle ktoś rozjebał nam jednym machnięciem ręki.

A tak je misternie układaliśmy.

Na uspokojenie poszliśmy na spacer. W środku nocy.

Przed chwilą wróciliśmy (1:24).

Nie pomogło.

Ted idzie spać, bo rano musi wstać do pracy.

Ja sobie posiedzę, pomacham szdłem, poczytam.

I tak nie usnę.

Kurwa!!!

A ten, kto rozjebał puzzle śpi pewnie w poczuciu dobrze rozjebanych puzzli.

Dobranoc człowieku od rozpierdalania puzzli. Karma ci kiedyś zajebie. 

Narazie zajebała nam. 

Pewnie miała powód...

Taki adekwatny obrazek dostałam dzisiaj rano.


10 komentarzy:

  1. matko jedyna, znaczy coś dużego się zjebało...
    życiowego. Współczuję Dreamu. Współczuję i trzymam palce, żeby karma zrobiła swoje. Wiesz mi nie ma powodu, żeby sensowni ludzie dostawali po dupie.żadnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz, co się zjebało. Już mieliśmy w dłoniach długopisy.
      Nie ma na to logicznego wyjaśnienia.

      Usuń
  2. I co ja mam Ci tu napisać oprócz tego, że do teraz byłam przekonana, że nocne spacery mają moc...Dzisiaj się jednak okazało, że nie zawsze i bardzo nad tym ubolewam. Ja jestem z tych co to nigdy nie przeklinają, na specjalne okazje stosuję jedynie " w pizdu" zatem niech w pizdu tego kogoś kto Wam popsuł świat. Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w pizdu poszła nasza praca przez ostatnie 3 miesiące. Szkoda gadać.

      Usuń
  3. Przykro mi Kochana :( Mnie przez cały sierpień zdrowie dawało w kość i przepadły mi wakacje. Ściskam Cię mocno! Mam nadzieję, że te puzzle szybko Wam się poukładają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One się nie poukładają Piter.
      Na wakacje nie zarobiłam, teraz nie zarobię, bo ktoś za pięć dwunasta wycofał się z rozmów, które trwały od czerwca. Wykonaliśmy kilka ruchów, których nie można cofnąć. Takie tam beznadziejne dorosłe sprawy.

      Usuń
  4. ściskam i ślę odpowiednie "pozdrowienia" dla tego rozpierdalacza, środkowym palcem głownie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że rozpierdalacz ma to gdzieś😓

      Usuń
  5. Mnie już na to wszystko słów brak. Żadna kurwa, czy japierdol nie pomaga. Jest mi zwyczajnie smutno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smutno to by mi było, jakby mi chomik zdechł. Ktoś zmarnował mi kurwa trzy miesiące życia😨

      Usuń