Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

sobota, 22 sierpnia 2020

W skrócie, bo mi się nie chce


Ciepło działa na mnie dobrze, więc mam się świetnie.

Lecę kilka projektów na szydle jednocześnie, więc nie ma mnie w witru.

Szykujemy jeden duży projekt razem, więc jak już jestem w wirtu, to i tak nie odpowiadam.

Kończy się lato, a jesień będzie zupełnie inna i to nie z powodu covid i przyległości.

Zaniedbałam treningi i nie mogę pozbyć się tych cholernych 3kg z okresu totalnego lock downu.

Wkurza mnie to, jak mnie wkurwi, to coś z tym zrobię.

Mam nadzieję, że u Was wszystko ok. Odpoczywacie, cieszycie się latem, dbacie o siebie i pijecie dużo wody (piwa, wina i tego wszystkiego, co lubicie).

A... założyłam instagrama. Jak ktoś ma i chce popatrzeć na fajne fotki to napiszcie. Nie będę spamować bez potrzeby.


Buziam.

Ukochuję.

Czymcież się ciepło/chłodno- do wyboru.

8 komentarzy:

  1. Chyba za stary jestem, żeby cokolwiek z tego slangu zrozumieć. Ale wierzę, że jest OK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nit, śmiem twierdzić, że jestem od Ciebie starsza😉

      Usuń
  2. nie mam instagrama...chyba musze założyc wreszcie. to wtedy dam znac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie miałam. Dzieci mnie opierniczyły, że robię 'megafoty'i wysyłam do nich. 'Załóż insta i pokaż je światu'- zażądały. No to teraz pokazuję je światu. Mam gdzieś followersów, podglądam ulubieńców i to tyle.

      Usuń
  3. Kcem Instagrama!

    Niech Cię ktoś wqwi, żebyś mogła coś zrobić z tymi kilogramami, a najlepiej przesłać je do mnie. Już kolejna osoba mi powiedziała, że schudłam, zresztą sama to czuję i widzę po ubraniach. I nie jest to dobre. Tak że z pocałowaniem rąsi wezmę niechciane kila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, wqoorwić muszę się sama, bo jestem nadal na tyle szczupła, że wqoorwiam tych, którzy szczerze liczyli na mój efekt jo-jo 😀

      Usuń