Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

czwartek, 21 marca 2024

Niewiele

 mam ostatnio do powiedzenia, bo o czym tu gadać? Kaszel nie odpuszcza. Kupiłam inhalator parowy, bo nebulizator robił mi pod górkę pomagając na kaszel i jednocześnie wychładzając zatoki. 

Ubywa mi ludzi wokół, tych, którzy kojarzą się z dzieciństwem, bezpieczeństwem, beztroską. 

Roboty mam w cholerę i nie nadążam odpoczywać. 

I tak mnie jakoś ta wiosna zgięła. 

Aż tu nagle… 

Mam przyjemność ogłosić, że od sierpnia 2024 roku będę studiować Doktorat Prawa (Doctor of Jurisprudence/Doctor of Law) na Drexel University Thomas R. Kline School of Law. Szkoła zdecydowała się przyznać mi stypendium Rising Advocate Scholarship, które pokrywa całe moje czesne ($135,000.00) przez pełne 3 lata. Ta nagroda jest najbardziej prestiżowym stypendium przyznawanym przyszłym prawnikom na podstawie ich doskonałych osiągnięć akademickich. Jestem bardzo podekscytowana rozpoczęciem kolejnego edukacyjnego rozdziału w moim życiu 

… taka wiadomość na fb wyrwała mnie z kapci. 

Pal sześć, że jest słabo i do dupy. To MOJA UCZENNICA! Tu nie dała rady na amerykanistyce. Nie o ten rodzaj edukacji jej chodziło. Przyszła się wypłakać. Rzuciłyśmy parę luźnych uwag i po kilku tygodniach napisała z prośbą o rekomendację. Wybierała się do Stanów jako au pair z możliwością podjęcia nauki. 

Po to pracuję. Nie interesują mnie piątki, zaliczenia, egzaminy i zadowolenie rodziców. Moim celem jest zawsze to, żeby mój uczeń otworzył twarz i żeby było po angielsku, nie Polish- English tylko na poziomie idiomów i frazali. 

Wyznaję zasadę ‚go big or go home’. Młoda poszła big, duma mnie rozpiera tym bardziej, że interesują ją prawa człowieka.

Teraz może być wiosna. Święta. Cokolwiek…

6 komentarzy:

  1. Dreamu po pierwsze GRATULACJE wielkie, bo to jest Twój sukces niezaprzeczalny :-)) :-***
    oraz niepokoi mnie Twój kaszel, ja po trzydniowym antybiotyku jestem już zdrowa, osłabiona wprawdzie i muszę uważać ale jednak mogłam iść do kina na Diunę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz w moim przypadku to nie jest stan zapalny. Chorowałam od grudnia, zaliczyłam dwa antybiotyki i sterydy. Moja śluzówka nie istnieje. Odbudowuję ją, a każde drapanie w gardle lub nosie powoduje lawinę. W Polsce czeka na mnie jeszcze probiotyk laryngologiczny (tu nie można go kupić) całość może potrwać nawet do 8-10 tygodni. Klata jest czysta. Trzeba konsekwencji i cierpliwości. Oraz dziękuję. Taka jestem dumna, że unoszę się nad ziemią, a Młoda twierdzi, że wszystko przeze mnie😂 Generalnie przez nią, ale miło, że pamięta, kto ją nauczył rozpychać się łokciami po angielsku

      Usuń
  2. Już kiedyś pisałam, że chciałabym , żeby Gzub miał takich nauczycieli jak Ty! Gratuluję ;*
    i zdrowia życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że ja już nie uczę? W tym roku najpierw zatrzymał mnie remont w pracy, który mnie zmiótł, a potem choroba, teraz kaszel. Nie wiem, czy jeszcze mam siłę i motywację, żeby wrócić.

      Usuń
    2. odpocznij, wyzdrowiej, nabierz sił. A potem...cokolwiek postanowisz będzie dobrze;*

      Usuń
  3. Doceniam Twoje zaangażowanie w wspieranie znaczących rozmów. Dziękuję! Nasz blog to idealne miejsce, aby zgłębić wiedzę na temat gry Aviator.

    OdpowiedzUsuń