Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

czwartek, 9 sierpnia 2018

Jest cudnie

Wszyscy jęczą.
Że upał.
Że nie ma czym oddychać.
Że mogłoby popadać.
Że... (tu wstaw powód do jęczenia).
I przypomnij mi o nim w listopadzie.

Jest gorąco gdyż jest LATO.
Jak w ubiegłym roku lało, też słychać było jęki.

Nigdy nie będzie dobrze, prawda?

Mam gości.
Zamiast siedzieć w wodzie po szyję, albo na plaży pod parasolem, siedzą w domu i narzekają.
Mój regularny spacer (bez kijów, na luzie i z przerwą na lody w połowie) zabił ich prawie.

Nie rozumiem świata.
A przecież jest tak cudnie.


26 komentarzy:

  1. Oj tak, jest cudnie, nawet jak gorąco, pocąco i ...nie zawsze ładnie pachnąco:)) Słońce, słoneczko, słoniusio!!:)
    Nie daj sobie zepsuć humoru przez tych narzekających!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie daję. Ciągam ich na spacery, koncerty, eventy 😊 Jak wychodzimy na plażę słyszę 'tylko nie do wiatraka', a potem robię takie zdjęcia, jak to na końcu notki, bez retuszu, z odrobiną cierpliwości. I doceniają 😉

      Usuń
    2. No bo zdjęcie piękne!!:))) Te robione w słońcu z całą pewnością też. Dopiero wtedy widać wszystkie kolory, niuanse. Ja bardzo lubię fotografować w takie dni jak ostatnio. Czasem są prześwietlone, no to trudno. Nie wszystko bywa idealne:)

      Usuń
    3. Czasem celowo prześwietlam zdjęcia 😊

      Usuń
  2. TEz tak mowie, wole, zeby grzalo niz 2 metry sniegu do odsniezania :):)
    U mnie na okraglo AC chodzi . Pieknie jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My, ludzie z północy nie mamy w domu klimy. Trzeba będzie o tym pomyśleć 😉

      Usuń
  3. Owszem jest cudnie, ale ZA GORACO, czlowiek (ja) nie jest zbudowany do tak horrendalnych temperatur!
    Ja przestaje reagowac na bodzce juz przy temperaturze 25 stopni, natomiast w zimie w domu mam regularnie 15 stopni i jest mi bardzo dobrze :)
    Za sniegiem nie tesknie, bo odsniezac nie moge, ale za chlodkiem tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez pewien czas w swoim życiorysie miałam meldunek w Ameryce Środkowej. Dla mnie nie istnieje pojęcie 'za gorąco' 😃

      Usuń
  4. Bo nigdy nie jest ludziom dobrze. Ja umieram z gorąca, ale ja nigdy nie lubiłam. Lubię deszcz, zimę i nic na to nie poradzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę tym, co jest. Jak jest chłodno, biegam z kijami, jak gorąco, włóczę po plaży. Zimą cieszę się śniegiem, jak jest, a kocykiem i herbatą, jak leje i wieje. Zawsze jest powód do uśmiechu, trzeba się tylko dobrze rozejrzeć😊

      Usuń
  5. To prawda - jest cudnie. Lato ma być latem, słonecznym i gorącym. Serdeczności znad morza!

    OdpowiedzUsuń
  6. ech wolę tak niż zimnica i zgnilizna, w ciągu dnia jest cudnie grzeje wieje i można wisieć na hamaku, siedzieć w wodzie..masz rację, że wszyscy jęczą, ja jęczę nocami )))) ale i tak wole tak niż ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę tak. Nie lubię, jak mi zimno. Ale gdyby nie było zimno, nie doceniałabym ciepełka 😉

      Usuń
  7. Mów co chcesz Myshu, ale w Polsce od dawna nie ma normalnej pogody - albo za gorąco, albo za zimno. A ta wszechobecna duchota nie służy nikomu, zwłaszcza mnie z moim ciśnieniem (nie sam GORĄC, bo do tego przywykłem po USA, ale właśnie ta duchota). I zgadzam się - ja też coraz mniej rozumiem świat i ludzi. Coraz mniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piter, co to znaczy 'normalna pogoda'? Pogoda, to pogoda ma tak prawo być ponieważ ludzkość majdruje przy ekosystemie. Ziemia się broni, tyle.

      Usuń
  8. Jest cudnie, ale ludziom nie dogodzisz. Niektórym nigdy. Ech.
    Jest gorąco, ale naprawdę wolę to, niż chłody i deszczowe lata. Tamto to dopiero był koszmar. I na spacer trudno było iść. A teraz - tylko czapkę na głowę i można iść czy jechać rowerem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest gorąco, upał, duszno, leje się po tyłku, ale nie narzekam. Bo ileż tego mamy na przestrzeni całego roku? Nie trzeba wcale czekać do listopada - przecie we wrześniu może ciupnąć kiepską pogodą i będziemy siedzieć w szarudze. Tak że nie narzekam. Byleby tylko co jakiś czas popadało, żeby nie było suszy czy pożarów, a tak to im dłużej taka pogoda, tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Bez pożarów, bez klęsk, może tak być do grudnia 😉

      Usuń
  10. lubię gorąco bardziej, niż zimno.
    Nie lubię gwałtownych spadków temperatur, bo migrena dopada.
    Lubię spacery...bardzo;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli budzę się rano i jest jakakolwiek pogoda - to dobrze, bo to znaczy, że żyję :)

    OdpowiedzUsuń