Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

wtorek, 2 czerwca 2020

Taka sytuacja

Światowa Organizacja Zdrowia bije na alarm! Podczas pandemii zaniechano leczenia najpoważniejszych schorzeń, w tym onkologicznych, cukrzycy i chorób serca!
To ja się kurwa uprzejmie pytam KTO ogłosił tę pandemię?
Zakładam, że chyba ja, skoro WHO bije na alarm i to nie ona jest winna.
Nie lubię Trumpa, ale za zaprzestanie finansowania, chodzącej na smyczy koncernów farmaceutycznych, WHO ma mój szacunek.

Macie inny pomysł, kto wymyślił pandemię?
Roman Giertych się przyznał, Tusk jeszcze milczy, ale to tylko kwestia czasu.
Kto jeszcze?

11 komentarzy:

  1. Od poczatku mowilam, albo chociaz chcialam powiedziec to mnie tak wyszydzono, ze musialam zniknac. Mam nadzieje, ze ci co sie bali i ciagle boja sa zadowoleni... a bedzie jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Star, strach jest silniejszy od wiedzy. Niektórych ponosi w tworzeniu teorii spiskowych i to jest drugi koniec kija. Gdzieś po środku trzeba sobie znaleźć nieckę i to g... przecdekać, otaczając się ludźmi kierującymi się zdrowym rozsądkiem, a ci, są, jak widać, w deficycie.
      P.S.
      Sorry, że mnie u Ciebie nie ma. Życie i praca online tak skutecznie mnie odstraszyło od internetu, że sama myśl, że muszę usiąść do laptopa, mnie boli.

      Usuń
    2. Nie potrafie/nie chce zyc w strachu. Serio wolalabym umrzec, bo po co zajmowac miejsce na ziemi tym co potrafia zyc, po co marnowac cenny czas jaki mamy przypisany na zycie.
      Pamietasz mnie w czasie raka, czy ja sie balam? Nie, oczywiscie mialam swiadomosc, ze moge umrzec ale wlasnie dlatego nie pozwalalam sobie na strach. Ja nie chce zeby mnie pamietano wystraszona. Nie chce zyc w takich warunkach, nie potrafie trzasc sie ze strachu na widok drugiego czlowieka.
      Zdaje sobie sprawe, ze skoro sie urodzilam to musze kiedys umrzec, nie spiesze sie, nie przepycham sie w tej kolejce, ale tez sie nie boje bo wiem, ze wczesniej czy pozniej to jest nieuniknione. Poki zyje wole zyc, lubie byc przygotowana na ile moge na to co mnie czeka, dlatego interesuje sie tym co sie dzieje.
      Nic nie tracisz przez fakt, ze Cie nie ma u mnie:)
      Narazie wszystko co sie dzieje dzieje sie zgodnie z moimi teoriami spiskowymi. Kocham to okreslenie i jestem dumna jak mi sie go przypisuje:)) Oczywiscie malo kto wie, ze to okreslenie jest dzielem CIA i zostalo wymyslone w stosunku do tych co sie domagali prawdy po zabojstwie JFK nawiasem mowiac do dzis nie ujawniono oficjalnie nic w tej sprawie.

      Usuń
    3. Twoje teorie spiskowe to pikuś w stosunku do tego, co tu niektórzy wymyślają. Masz szeroki kąt patrzenia i oparcie w faktach. W tym momencie teoria przestaje być spiskową😉

      Usuń
  2. zniewolonymi łatwiej kierować;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pandemia jest faktem i zaniechanie leczenia innych chorób również jest faktem.
    Od tego czy WHO coś ogłosi,czy nie,rzeczywistość się nie zmieni.
    Wybieranie idiotów na najwyższe urzędy w państwie,to trochę inna sprawa:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Zerkamy za wodę a u nas chlupie błotko pod nogami. Pozdrawiam Anonimie😉

      Usuń
  4. A to nie jest tak, że zaniechano leczenia innych chorób bo one przestały istnieć? Bo ja głupia myślałam, że przez wirusa wszystko się uspokoiło - nie ma głodu, wojen, wypadków, chemioterapii, przemocy w rodzinie i zgonów z miliona różnych, nie będących koroną, powodów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni też tak myśleli, tylko w przeciwieństwie do Ciebie, to oni spowodowali ten cały bałagan. A wystarczyło tylko nie siać paniki.

      Usuń