Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

poniedziałek, 2 listopada 2020

I znowu...

Czyjaś matka była ważniejsza od mojej.

Ktoś mógł wejść na cmentarz, a ktoś, cała masa ktosiów, nie.

Co tam robił? Sprawował urząd? Dbał o bezpieczeństwo państwa? Serio?

Nie uczysz się człowieku. Na błędach własnych się nie uczysz, na wkurwie innych. Po poprzedniej wizycie rozpadła się Trójka, co rozjebie się teraz?

Ludzie są dla siebie jacyś milsi, wiecie? Bardziej empatyczni. Tam do góry 'wind of change' nie dociera.

Widzieliście 'Dziady na Mickiewicza'?

Poszukajcie.

A tymczasem mój faworyt:



P.S.

Kraj obiegła fotka jednej z moich uczennic z transparentem 'Jesteście za życiem? Przyjmijcie uchodźców'- duma mnie rozpiera i... nadzieja.

11 komentarzy:

  1. Mnie to już na to wszystko brak słów. Teleportacja na inną planetę wydaje się jedynym słusznym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, ze ludzie życzliwi, ale reszta to..bez bluzgania aż trudno pisać!
    Nadzieja w młodych!
    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nadzieja w Młodych❤

      Usuń
    2. Miśka weź ty raz bluzgnij tak siarczyście POMAGA :-)

      Usuń
  3. Coraz częściej zastanawiam się, czy oni wiedzą, co robią i robią to świadomie, czy stracili już totalnie kontakt z rzeczywistością. Wszyscy tam przy górze, nie tylko czubek choinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czubek choinki żyje w matrixie, ale chyba docierają tam już gołębie z wieściami.

      Usuń
  4. no Pani czuję tę dumę ))))
    piękne teksty sie pojawiają, poezja i proza i kabaret na raz.
    Tymczasem, zakupuję maskę z Casa de ...bo mnie minister-zjeb inwigiluje )))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minister moźe uprzejmie umykać chyżo. Sam stoi w kolejce do odstrzału jako pierwszy.

      Usuń
  5. Przyjmijcie uchodźców? To do nich nie dotrze NIGDY! Minister propagandy już kombinuje, jak obarczyć uchodźców odpowiedzialnością za pandemię, a reszta będzie to powtarzała tak długo, aż sama uwierzy.
    Wczoraj widziałem wywiad z jednym posłem PiS - przez litość nie wspomnę jego nazwiska. Na pytanie o akt oskarżenia przeciw czternastolatce, która rzekomo "zorganizowała nielegalną demonstrację", stwierdził, że "on wierzy, że to zgodne z prawem". Wszystko opada, nie tylko ręce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że on wierzy. Masakra. Mam nadzieję, że jak plaśnie mordą w błoto to też uwierzy.

      Usuń