Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

poniedziałek, 7 grudnia 2020

Dzisiaj o 17:04

 ... spotkałam Ducha Świąt. Nie jakieś tam lastchristmasy czy olajłontforkrysmaisjuuuuuu, ale prawdziwego, takiego z głębi serca.

Frankie Goes To Hollywood ma w swoim repertuarze 'obwieszczacza świąt', który działa jak nic, a, że utwór grany jest rzadko, ma szczególną moc. Przenosi do wspomnień, kiedy grał go Piotr Kaczkowski, a nastoletniej dreamu miękło serducho.

A więc dzisiaj, o 17:04 w radiu innym niż wszystkie zabrzmiało 'Power Of Love', a zaraz potem 'Carol Of Bells'. 


Na stole wieniec adwentowy z zapaloną drugą świecą, w pokoju Młodej remont (Ted nadal nie stracił zapału) ale co tam!!! 

Jeszcze dwa tygodnie i znowu będziemy razem, bez wzgędu na wszystko.

Jak zawsze. 

9 komentarzy:

  1. Carol Of The Bells jakoś strasznie dawno nie słyszałem...

    I razem tak, fajnie, przyjemnie razem być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam RMF Classic, grają kawałki świąteczne, których w mainstreamie nie słyszysz.
      Tak- razem jest najważniejsze.

      Usuń
  2. Nie znam zwyczaju wieńca adwentowego. Ale też się nie mogę doczekać, kiedy będziemy razem. W Wigilię będę musiał wyruszyć w podróż, żeby przywieźć Pierworodnego, bo będzie w pracy i mu pociągi nie pasują. Na pierwszą gwiazdkę na pewno nie zdążymy wrócić, ale co tam, ważne że będzie z nami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 świece na wieńcu to 4 tygodnie do świąt. W każdą kolejną niedzielę zapalasz kolejną świecę. Dzisiaj mogą płonąć już dwie, w niedzielę zapłonie trzecia. Taki ładny licznik.
      Wiesz, gdyby nie pandemia, Teda nie byłoby z nami przy wigilijnym stole. W okolicy świąt i sylwestra ma najwięcej pracy. Wraca zatem około 23, kiedy kolacja jest już zjedzona, a prezenty są już rozpakowane. Dzielimy się z nim opłatkiem, odgrzewamy, co należy odgrzać i zaczyna się Wigilia part 2. To wbrew pozorom ma swój urok. W samochodzie będzie czas pogadać i zanucić 'Driving home for Christmas'.

      Usuń
  3. Oj frankie jest też mój bardzo od zawsze. I Kaczkowski też mi robił. Ja mam cały czas wkurwa bez ducha...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja se dziś kupiłam choinkę i byłam u dentysty😂

      Usuń
    2. a ja se ... dziś połażę po sklepach i se nic nie kupię :-)))))))

      Usuń