Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

środa, 1 lipca 2020

Lepiej zabiorę się do jakiejś pracy...

Na dworze łeb urywa.
Nie będzie dzisiaj łażenia po plaży.
Siedzę w domu i... napierdzielam głupie quizy.
Na swoje usprawiedliwienie mogę napisać jedynie, że one wszystkie są w języku obcym zachodnim😂

I tak w duszy jestem Francuzką, chociaż zupełnie nie rozumiem dlaczego. Język mi uciekł odkąd zastąpiłam go angielskim, a wyprawa do Prowansji jest ciągle na liście do realizacji. No ale tak, mówcie do mnie La Réve🤣

Gdybym nie była człowiekiem, byłabym... aniołem😂🤣😂🤣 Tu kogoś poniosło😁

Z profesji nieoczywistych mogłabym uprawiać zawód sommeliera😂 Ciekawe skąd wiedzą, że mam na to papiery? Żadne pytanie nie dotyczyło wina.

Oraz posługuję się czarnym humorem. No tak, to było do przewidzenia. W końcu wiem, co lubię😉

Po wyniku określającym mój dark humor (nie piszcie tak, ja mogę- mam słabość do American English i robię to świadomie- dla Europejczyka to humour) przyszło otrzeźwienie, jak po przeczytaniu trzeciego Harlequina.
Po co ja to robię?
Idę poszukać jakiejś roboty
Miałam dzisiaj umyć okna, ale z nieba zerkają na mnie burzowe chmurzyska. Nikt nie będzie po mnie poprawiał.
Jestem cierpliwa, poczekam.
W końcu mam wakacje🌞




7 komentarzy:

  1. no więc tak, ogród czeka, zaczyna być buszowo, bo jak ukrop to mdleje, jak pogoda w miarę, to pracuję a jak mam czas to leje. o jak się pięknie zrymowało. Okna tez mam brudne ale o nich pomyślę na końcu...teraz myślę o ucieczce stąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj rwa kulszowa usadziła mnie na dupie. Masakra. Słońce za oknem, a ja z plastrem na d... i termoforem na brzuchu, nafaszerowana tabsami siedzę jak cep.
      Też myślę. Wiesz, że tak.

      Usuń
  2. Ja w duszy jestem Azjatką, mieszkam na jednej z małych tajskich wysp, z chaty mam widok na wodę i wiecznie chodzę boso... A wiem to nie z quizu ale z podróżniczych doświadczeń bo tak żyjąc wspaniale się czułam.
    Francuzką jestem patrząc na upodobania muzyczne, bardzo lubię francuską muzykę i nawet na początku września lecę na koncert jednego z francuskich muzyków więc to nie są jakieś tam fanaberie tylko zrobiło się poważnie :)
    Chociaż jeśli chodzi o dźwięki to nic nie pobije tych hiszpańskich.
    Ja jak myję okna to zawsze pada nawet jeśli prognozy pogody stwierdzają inaczej i zapowiadają słońce nie tylko na dzisiaj ale na najbliższe dni też. Tak samo jest jak umyję samochód.
    Miłego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My do samochodu mamy dodatek nadzwyczajny w postaci mew🤣

      Usuń
  3. Za cały czas, jaki za Oceanem spędziłem, ani razu nie spotkałem się tam z określeniem "dark humor" :D Co najwyżej "gallow's humor". Ale nie dam głowy, czy to nie British English przypadkiem. Anyway, my jak myjemy okna to ZAWSZE, ale to ZAWSZE potem leje :D Więc (nie zaczyna się zdania od więc, tak) dobrze zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znam dark humor, jako że mam ciemne włosy mój kumpel zawsze powtarzał 'your humor is as dark as your hair'.

      Usuń
  4. Witam. Zawsze ta sama Dream. Piękna, mądra, subtelna...
    Najserdeczniej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń