Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

sobota, 30 kwietnia 2022

Odpowiedzi do postu Year One

Czyli o tym, jak mi blog popier… 

Od napisania tekstu Year One porąbało mi blog i mogę dodawać komentarze jedynie jako anonim. Próbowałam wszystkiego. Jestem zalogowana na koncie google, jestem zalogowana na bloggerze i nadal jestem anonimem na własnym podwórku. Ktoś miał taki problem? Ratunku🙏

No to odpowiem tu:

Teatru, pretensję biorę na klatę, ale uwierz mi, mieszkamy w takim pięknym miejscu, że nie bałdzo chce nam się włóczyć po okolicy. No, może teraz, jak jest trochę cieplej.

Agu, no jesteśmy trochę -istami i -fobami i Belgowie w tym względzie bardzo przypominają Polaków mając podobne powiedzenie ‚gdzie dwóch Belgów tam trzy opinie’. Oraz wlałaś w me serce nadzieję, że ogarnę ten język- dank je wel❤️

Aluś, tak emocji było dużo, zwłaszcza jak z dnia na dzień rzuciliśmy wszystko i wylądowaliśmy w Antwerpii. Tak, bardzo odświeżające jest doświadczenie odcięcia jednym ruchem całej strefy komfortu i odnajdowanie się w nowej rzeczywistości. Wiele dobrego rodzi się obok wątku głównego. 

Frau, przepraszam za zniknięty komentarz, mój blog wyrzucił go do spamu ze względów równie logicznych jak moja niemoc napisania komentarza pod własnym nickiem😂 Oraz mam nadzieję na więcej fotek.

Kendziu, komu zleciało, to zleciało, my musieliśmy się trochę nagimnastykować😉

Nat, ten temat jest szeroko otwarty, nigdy nie byłam na Twoich wyspach, chociaż na wielu już byłam, a na jednej mam również swoje małe miejsce na ziemi😀

Frau, już przeprosiłam i przywróciłam, ale dziękuję za pytanie, bo dzięki niemu zajrzałam do spamu😀

Znalazłam dzisiaj konwalie i mini bez😀




Bądźcie dla siebie dobrzy😘

5 komentarzy:

  1. No jakżesz to tak? To instrukcja: tunel, a potem jakieś 3 godziny i jesteście. Albo zabieram Was z granicy. Albo samolot do Birmingham i też Was zabieram. Wszelkie opcje dozwolone. To ja już zaczynam czekanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz za czym teraz tęsknię? Za polskim morzem więc pierwsza szansa na urlop i pojadę na moją wyspę jednak, a potem się zobaczy- dreamu

      Usuń
  2. Chrzanić spam, konwalie lepsze! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konwalie rosną jak oszalałe, ale dopiero zaczynają kwitnąć. Czekam na dywan, bo wygląda to obiecująco- dreamu

      Usuń
  3. przeczytałam )) nie odpuszczam )) proszę mnie tu się nie wymigiwać kochana, tylko zwiedzać)) a poza tym sie bardzo cieszę, że macie tam pięknie.

    OdpowiedzUsuń