Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

sobota, 7 maja 2022

O istocie blogowania będzie

 Zawsze mi się wydawało, że istotą blogowania jest interakcja z czytelnikiem. Inaczej, niż w przypadku artykułu ktoś może się ze mną nie zgodzić, wyrazić zdanie odrębne w ten czy inny sposób. Poprzeć mnie lub pocieszyć, jeżeli trzeba opierniczyć i takie tam inne rzeczy.

Aleee człowiek uczy się całe życie. 

#blogger postanowił dać mi lekcję. 

Nie ma interakcji gdyż platforma nie czyta mojego konta google. Znaczy to tylko i aż tyle, że u siebie jestem anonimem, a u innych, na przykład u Teatra nie mogę komentować w ogóle. Co ciekawe notkę opublikuję pod swoim nickiem, bo jestem zalogowana, ale już nie odpowiem na komentarz, bo nie jestem. 

Rozumiecie coś z tego? 

Zastanawiam się czy nie napisać tekstu naszpikowanego kurwami, bo może wtedy ktoś z #bloggera zechce się tu pojawić i mnie zablokować na przykład i wówczas ja dla odmiany weszłabym w interakcję z adminem. Jak dotąd piszę sobie prośby o pomoc w naprawieniu błędu w kosmos, bo od tygodnia #blogger ma mnie serdecznie w dupie. 

Przepraszam Was za ten tekst.

Myślę co zrobić, bo lubię to miejsce. I Was lubię. Ale ktoś mi burzy spokój więc po co mi problem?

Dbajcie o siebie i nie pozwólcie nikomu odebrać Wam spokoju (szczególnie Ty, Teatru- nareszcie wiem o czym piszesz, nasmaruję dla Ciebie tekst o rodzinnych srebrach).


5 komentarzy:

  1. Niestety, blogger zszedł na psy i ma klienta w odwłoku. Świadczą o tym tak najróżniejsze dziwactwa wyprawiające się w całej bloggerni, że głowa mała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gówniane to.
    Ja jeszcze, odpukać, problemów nie mam.
    A interakcja z czytaczami to podstawa blogowania, więc piszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. jesoozydowskiprawosławny i protestancki, co to za burdel ?? na razie jeszcze spoko ale wychodzi, że nie ma constans, tylko zjazd po równi. Dreamu zaraz wrzucę możliwość komentowania anonimowym, to po pierwsze, po drugie nie mam pojęcia co w takim wypadku należy robić ?? ja w razie co, mam drugiego bloga ))) Na notkę o srebrach rodowych czekam kochana. Staram się bardzo, zwłaszcza ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jenyyy czy ktoś może naprawić Dreamu?? Może jakieś zbiorowe zgłoszenie, protest, czy cuś, może to działa jak na fb? Mam nadzieję, że w końcu Cię przywrócą, Ciebie jako Ty!

    OdpowiedzUsuń
  5. This post was actually a complaint about blogger services therefore I would kindly ask you not to comment if you do not understand. Thank you in advance 😂 LMAO- admin

    OdpowiedzUsuń