Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

niedziela, 5 kwietnia 2020

Zajmując ręce

Dawanie jest dla mnie ważniejsze, niż branie.
Na pytanie co 'byś chciała?' odpowiadam zwykle 'tulipany z lidla' (nic nie umniejszając ani tulipanom, ani lidlowi oczywiście).
Wolę wspólne świętowanie niż prezent.

Cóż teraz można ofiarować Komuś, kto jest setki kilometrów stąd?
Od lutego.
Wieczorami.
I jest.
Spełnienie moich marzeń i Jej życzeń.
Kiedyś się spotkamy.
I otuli się nią cała (2.10 metra rozpiętości).
O kolorach nie dyskutujmy, ledwie przemyciłam szary.


Ciemny szary😂

Dbajcie o siebie❤

8 komentarzy:

  1. Szacun - nie potrafię :(( jesteś wielka - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna Dreamu. a i kolor bardzo.
    przepiękna. Sytuacja z Młodą okropna, może już nie długo ...
    a może kurierem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym mieć ją tu, ale nic z tego nie wyjdzie, niestety. Niech poczeka, spotkamy się i nastąpi przekazanie. Będziemy świętować.

      Usuń
  3. uwielbiam tulipany i aktualnie czekam na te z własnego ogródka... :)
    a chusta piękna, podziwiam, ja nigdy się nie porwałam na zrobienie :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się porywasz na inne piękne rzeczy😀 Widzę czasem.

      Usuń
  4. Hmmm... Jakby się tu do tego przyznać?
    Nie załapałem, co to jest. No, sorry, wiem, że ciuch, ale jaki? Ja odróżniam tylko kobietę ubraną od rozebranej, na otoczce nie znam się zupełnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂 uwielbiam Cię Nit. To jest chusta. Taki trójkątny szalik😉

      Usuń