Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

czwartek, 16 września 2021

Trzy- part five

 Trzy pozytywy na dzisiaj: 

- dojadamy czekoladowy tort urodzinowy Teda, który wczoraj stanął nam w gardle. Jest pyyyyszny. Chyba jestem fanem belgijskiej czekolady.

- wczorajsza czarna dziura nie zieje już taką beznadzieją. Taki pozytyw- punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.

- pogadaliśmy sobie z moim bratem. Na chwilę usiedliśmy z nimi w kuchni, przy ich stole. Umówiliśmy się, że w sobotę napijemy się razem wina. Już to trenowaliśmy. Zawsze jest zabawnie.

3 komentarze:

  1. Uściskaj Teda. I ja jestem fanka belgijskiej czekolady

    OdpowiedzUsuń
  2. No, dobra, to ja też spróbuję coś znaleźć.
    1. Jest piątek i jutro nie muszę wstawać o 5:30.
    2. Właśnie otworzyłem butelkę wina i sączymy je sobie we dwoje.
    3. No właśnie, we dwoje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłeś jeszcze pić sam. Nr 3 to również pozytyw

      Usuń