Ten blog używa ciasteczek, bo jego właścicielka lubi słodycze 😉

wtorek, 14 września 2021

Trzy- part three

 Trzy pozytywy na dzisiaj:

- wstałam dzisiaj cała poobijana po wczorajszej jodze. Co to za pozytyw? ktoś zapyta. Ano taki, że zrobiłam całą praktykę, pierwszy raz i ani razu nie wylądowałam na twarzy😂Wraca mi pełen zakres ruchu. Odpuszcza stres. To jest pozytyw.

- znalazłam dzisiaj piękny sklep ze świeżymi rybami. Chciałam kupić wszystko. Kupiłam polędwicę z dorsza. Na piątek zamówiłam łososia i mrugały do mnie przegrzebki. Oj będzie to mój ulubiony sklep😀

- kupiłam Tedowi na urodziny dwie butelki wina. Jedno zna i lubi, drugie to wino z Luksemburga. Będzie ciekawe doświadczenie, no… chyba, żeby to była bolesna lekcja😂



1 komentarz:

  1. Wczoraj nie wstawilamzadnej jedynki tylkomsame piatki, znow posunelam robote w teatrze, w domu zastój...

    OdpowiedzUsuń